خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی بسیج شاهرود

شبهه افکنی در دین کار دیروز و امروز دشمنان

قاسمی در گردهمایی حلقه های صالحین واحد پوینده شاهد شهید ابراهیمی گفت: امروز دشمن شبهه افکنی را در دستور کار قرار داده تا با این شبه افکنی ها بتواند انحرافی را که می خواهد در اذهان بوجود آورد و با درگیر کردن اذهان آنچه برداشت خود است را القاء نماید.
کد خبر: ۸۷۵۹۸۱۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدرضا قاسمی در گردهمایی حلقه های صالحین واحد پوینده شاهد شهید ابراهیمی حوزه بسیج دانش آموزی ایمان که با حضور بیش از 200 نفر در دبیرستان دوره اول شاهد شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام عزاداری سالار شهیدان با بیان اینکه امروز تحریف و شبهه افکنی در دستور کار دشمنان اسلام و انقلاب قرار دارد اظهار کرد: دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) امروز در صدد تحریف تاریخ و قیام سالار شهیدان هستند و همین ها دفاع مقدس ما که در عصر معاصر انجام شده را نیز می خواهند تحریف کنند.

وی افزود: اباعبدالله الحسین(ع) در 14 قرن پیش برای امر به معروف و احیا سنت پیامبر که در انحراف قرار گرفته بود قیام کرد و امروز دشمنان و در همان زمان این جنگ را نبرد قدرت و حکمفرمانی عنوان کردند و اینگونه خون امام مسلمین و نوه پیامبر را مباح عنوان کردند و مسلمان نماهای نماز شب خوان و روزه دار با قصد قربت امام را به شهادت رساندند.

قاسمی خاطر نشان کرد: امروز دفاع مقدس ما را نیز اینگونه تحریف می کنند و این جنگ را برادر کشی بیان می کنند و این توطئه ها همه زیر سر منافقین کوردل است که می خواهند با نفاق خود ریشه اسلام را بزنند و به ظاهر ادعای اسلام دارند اما در باطن از کافرین هم بدترند.

وی با بیان اینکه شما نسل نوجوان و جوان جامعه باید سیر تاریخ را مطالعه نمایید بیان کرد: مطالعه در تاریخ و بررسی وقایع از زوایای مختلف درک صحیحی را از تجزیه و تحلیل رویدادهای تاریخی به شما می دهد و با این شناخت می توانید بهتر وقایع را بشناسید و درستی آنها را درک نمایید.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود ادامه داد: امروز دشمن شبهه افکنی را در دستور کار قرار داده تا با این شبه افکنی ها بتواند انحرافی را که می خواهد در اذهان بوجود آورد و با درگیر کردن اذهان آنچه برداشت خود است را القاء نماید.

وی اضافه کرد: جنگ نرم دشمن یعنی ایجاد انحراف در اعتقادات و ارزش های ناب و سنتی جامعه اسلامی و این انحرافات از بعد از رحلت پیامبر در دین بوجود آمد و تا امروز نیز ادامه یافته است و همین انحرافات سبب شده تا اسلام ناب از اسلام انحرافی و منافقانه و اسلام آمریکایی جدا شود.

قاسمی عنوان کرد: امام حسین(ع) در مقتل رفت تا اسلام ناب را از اسلام منافقانه و متظاهرانه جدا کند و به تاریخ نشان دهد اسلام ناب، اسلام مبارزه با خشونت و ریا و نفاق و اسلام انقلابی و مدافع ارزش های اسلامی است و در مقابل این اسلام اسلامی ظاهرگرا و در دامن استکبار و خشونت طلب و منافق قرار دارد.

وی تاکید کرد: باید جامعه اسلامی ما درک صحیحی از واقعه عاشورا و کربلا بدست آورد و این درک صحیح با مطالعه منابع مختلف و کسب معارف از بزرگان دین حاصل می شود و باید شما دانش آموزان به این سمت حرکت کنید و معارف ناب را سرچشمه آن یعنی قرآن و اهل بیت دریافت نمایید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها