خبرهای داغ:
سرمربی نظام صالحین بسیج کربلا بسطام

جنگ نرم امروز برای این است که اسلام ناب را مهار و محو کنند

حجت الاسلام و المسلمین رضوی نسب در گردهمایی سرگروه ها و مربیان صالحین منطقه بسطام گفت: جنگ نرم امروز ما برای این است که اسلام ناب را مهار کنند و نگذارند این اسلام ناب جهان را تسخیر کند چرا که نور ظلمت ها را از بین می برد و آنها نمی خواهند ظلمت از بین برود.
کد خبر: ۸۷۵۹۹۱۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی رضوی نسب در گردهمایی سرگروه ها و مربیان نظام صالحین حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام که در حسینیه شهدا این حوزه برگزار شد در سخنانی با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و یاران باوفایش با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فرهنگ حسینی در جامعه ترویج و تببین شود اظهار کرد: حلقه های صالحین بسیج در بسط و گسترش فرهنگ اسلام ناب و ارزش ها و آرمان ها و اهداف آن مهم هستند و ما باید از این اجتماعات کوچک در پایگاه ها در تقویت اسلام ناب در سطح جامعه استفاده نماییم.

وی افزود: امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر و احیا دین پیامبر اسلام قیام کرد و انقلاب اسلامی ایران نیز در همین راستا شکل گرفت و امروز ما باید واکاوی کنیم که به چه نتایجی رسیده ایم و انقلاب اسلامی امروز در چه وضعیتی قرار دارد.

امام جمعه بسطام خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان حکومت اسلامی در عصر حاضر برای عدالت خواهی و بسط و گسترش ارزش های ناب اسلامی ایجاد شده و الگویی برای همه جهانیان است که می خواهند با ارزش زندگی کنند.

وی تصریح کرد: جنگ نرم امروز ما برای این است که اسلام ناب را مهار کنند و نگذارند این اسلام ناب جهان را تسخیر کند چرا که نور ظلمت ها را از بین می برد و آنها نمی خواهند ظلمت از بین برود تا به خاسته های نامشروع خود برسند.

رضوی نسب بیان کرد: امام حسین(ع) را با جنگ سخت به خیال خود از صحنه بیرون کردند اما زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) با جنگ نرم خود توانستند دشمن را رسول کنند و اهداف قیام امام حسین را بیان و مردم به خواب رفته را بیدار کنند.

وی با بیان اینکه امروز ما نیز بعد از جنگ سخت باید در میدان مبارزه جنگ نرم حاضر باشیم گفت: دشمن امروز تمام تلاش خود را دارد تا با فرهنگ و هنر و رسانه در جنگ نرم با بمباران اذهان مردم به اهداف شوم خود برسد و با ایجاد انحراف و تشکیک در دین و اعتقادات مردم را از اسلام جدا کند.

سرمربی نظام صالحین منطقه بسطام عنوان کرد: وظیفه همه آحاد جامعه و به خصوص ثاثیرگذاران و مسئولین و کارشناسان این است که در برابر جنگ نرم دشمن روشنگری و آگاهسازی در جامعه انجام دهند و در مقابل این توطئه محکم بایستند و کاری زینبی وار کنند که در برابر ابرقدرت جهان یزید محکم و استوار ایستاد و از حق دفاع کرد و پایه های قدرت آنها را متزلزل نمود.

وی تاکید کرد: مربیان و سرگروه های صالحین ما باید دقت کنند که به اعتقادات ها و ارزش ها در حلقه ها توجهد و شبهات را با توجه به نیازهای متربیان بیان و پاسخ دهند و با مطالعه دقیق و عمیق و جستجو بتوانند گروهی که در اختیار دارید را هدایت و راهنمایی کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها