خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک:

پیام ملت ایران به دولتمردان، ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک با اشاره به اینکه روزی حربه دشمن جنگ در میدان نبرد بود و امروز عهدنامه های متعدد، گفت: پیام ملت ایران به دولتمردان ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۷۶۰۳۷۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح یکشنبه حمزه برین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) در همایش اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در بین اصناف، اظهار کرد: اگر مردم فرهنگ مقاومت و ایستادگی را الگو قرار دهد همیشه پیروز خواهد بود.

وی افزود: همه امورات از فرهنگ و هنر و اقتصاد گرفته تا موضوعات سیاسی همه و همه را ی توان در بحث امر به معروف و نهی از منکر می‌توان گنجاند.

برین ادامه داد: بازاریان ارتباط تنگاتنگی با عامه مردم دارند، محل کسب محلی عمومی است و سعی کنید نگذارید که در مکان‌های عمومی گناهی صورت بگیرد و به فرد خطاکار متذکر شوید.

این مسؤول اضافه کرد: جامعه امروز از ۳ رکن اصلی قدرت یعنی مردم، حکومت و دولت برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) یادآور شد: عامه مردم در ایران که با حضور و همراهی خود قدرت حاکمیت را چند برابر می‌کنند و در  دفاع مقدس، تحریم‌ها،‌ فشارها و سایر موارد نقش مردم را به وضوح به رخ می‌کشانند.

وی با اشاره به اینکه تذکر دادن حکم برادری است‌، گفت: در جریان دوقطبی‌سازی‌ها بدخواهان سعی داشتند که یک فتنه دیگر را رقم بزنند، در نماز جمعه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۸۸ همه را به سازش دعوت کردند ولی این مزدوران به موعظه ایشان گوش نداند.

برین تصریح کرد: امروز بالای ۸۵ درصد مردم شهرستان آبیک، آمریکا را دشمن می‌دانند، خواسته آنها بیش از ۸۴ درصد اجرای دین و احکام در جامعه است؛ این خواسته، خواسته تمامی مردم است بنابراین اجازه ندهید ارزش‌ها به تاراج برود، نباید باورهای ما نسبت به ارزش‌ها کمرنگ شود.

خدمت به مردم در برخی ادارات کمرنگ است
برین اظهار کرد: هفته اول محرم که به هفته امر به معروف معرفی شده است که شئونات مختلفی دارد، بخشی از کار وظیفه مجریان قانون و دولت است؛ خدمت به مردم مهم‌ترین معروف است که در بسیاری از ادارات زبر پا گذاشته شده است.

این مسؤول متذکر شد: یک روزی عروسی‌های ما چطور بود و امروز چطور است؟ وضعیت امروز طوری است که  گر خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شدن می باشد که این درست نیست، ما باور داریم ما راه و ارزش داریم و نمی‌توانیم ببینیم که فساد در جامعه رواج پیدا کرده است.

وی بیان کرد: صحنه عاشورا سه دسته از مردم را به نمایش می‌گذارد امام حسین که با شعار بیزاری از ظلم، وارد میدان می‌شوند و به تمامی اهداف خودشان دست پیدا می‌کنند، گروه دوم یزید بود که اعتقاد داشت حرف حرف من است حتی اگر تمامی چیزها را از دست بدهم.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) ادامه داد: گروه سوم ابن‌سعدی‌ها بودند، افرادی که نه اراده قوی بر حضور در جریان یزیدی داشتند و نه دوست داشت کنار حسین بایستد که در نهایت وارد میدان نبرد می‌شود و نه سعادت‌مند ملک ری می‌شوند و نه به محبت اهل بیت دست پیدا می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه تکلیف و جبهه خود را مشخص کنیم، عنوان کرد: مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی با شکستن طاغوت جبهه خود را مشخص کرده‌اند، جبهه مردم ایران مقاومت و ایثارگری است.

فساد خواص جامعه را به فساد می‌کشاند

این مسؤول متذکر شد: تنها عامل فساد عامه فساد خواص است، همین است که در کمتر از ۵۰ سال بعد از رحلت پیامبر سر نوه پیامبر به روی نیزه می‌رود.

برین توضیح داد: خواص به ۵ گروه تقسیم می‌شوند، علمای دین؛ عرفا و پارسایان، بازرگانان، لشکریان و حکام که نگهبان خلق خدا هستند که اگر این ۵ گروه فاسد شود عامه مردم نیز فاسد می‌شوند، در صحنه عاشورا تمامی این ۵ گروه در این مسیر باطل حاضر شده‌اند.

این سخنران مطرح کرد: امروز ما در دنیایی هستیم که تاریخ در حال تکرار است؛ امروز اگر ایران در اوج قدرت قرار دارد به برکت ایستادگی رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس و نیز مدافعان حرم در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی در حال دفاع از ارزش‌های اسلام هستند.

فرمانده سپاه آبیک اضافه کرد: دوم باور و اعتقاد مردم است. تلاش استکبار جهانی برای به خدمت گرفتن همه کشورهای مظلوم در مسیر اهداف آنها است. ایدئولوژی و ارمان مسلمین برای رسیدن به سعادت اخروی است.

این مسؤول ادامه داد: هدایت و رهبری مردم برای رسیدن به اهداف که با رهبری دینی محقق می‌شود اگر این سه رکن در جامعه در کنار هم باشد پیروزی حاصل می‌شود.

برین با اشاره به اینکه هدایت مقام معظم رهبری باعث قرار گرفتن در مسیر اصلی حق شده است که باعث رسیدن به سر منزل مقصود می‌شود، افزود: باید در برابر سختی‌ها مقابله کنیم و بنا به نیاز زمان ایستادگی خود را به رخ دشمن بکشیم.

دشمن دیروز با هواپیمای جاسوسی از طبس قصد نفوذ داشت و امروز از طریق عهدنامه‌ها

وی گفت: مردم آمریکا را دشمن خود می‌دانند چرا شما مسؤولین این را نمی‌دانید. شما می‌دانید که دشمن تنها به دنبال ورود به این کشور است و همیشه بدعهدی می‌کنند دیروز با هواپیمای جاسوسی وارد طبس می‌شوند و یک وقت‌هایی با تفاهم نامه‌ها قصد ورود دارند

فرمانده سپاه آبیک، در پایان تصریح کرد: تاریخ نشان داده است که هرجا ذره‌ای به آمریکا اعتماد کرده ایم آسیب خورده‌ایم. پیام ما به دولتمردان این است که ما ایستاده‌ایم شما باید مقاومت کنید

 نتیجه عدم مقاومت برخی از مسؤولین این میشود که امام راحل را به جایی می‌کشاند که جام زهر را می‌نوشد.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها