خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خبر داد:

همایش«اقتصادمقاومتی و جایگاه قدرت بین المللی ایران»برگزار می‌شود

مسئول بسیج اساتید سپاه صاحب الامر(عج) قزوین از برگزاری همایش «اقتصادمقاومتی و جایگاه قدرت بین المللی ایران» به همت بسیج اساتید استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۰۵۴۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

محمد نجاتی مسئول بسیج اساتید سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین از برگزاری همایش تخصصی «اقتصاد مقاومتی و جایگاه قدرت بین المللی ایران » خبر داد.

وی اظهار کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی بستر وسیع‌ترین تحولات و رویداد های کشور و فرصتی فوق العاده برای عبور از چالش و نیز از پارامترهای اساسی شکل گیری هر تمدنی توجه به مسائل اقتصادی می‌باشد.

این مسئول تبیین کرد: بدیهی است که اقتصاد بدون وجود امنیت فراگیر در کشور امکان ندارد و این دو موضوع(اقتصاد و امنیت) ارتباط مستقیمی با هم دارند چرا که بدون امنیات اقتصاد شکوفا نمی‌شود.

نجاتی اذعان کرد: اقتصاد ضعیف چالشی مهم در برابر اقتدار و توان نظامی نظام مقدس اسلامی ما  و هر ملتی است.

وی توضیح داد: در راستای گفتمان سازی و روشنگری در بین همه اقشار جامعه بسیج اساتید مبادرت به برپایی همایش «اقتصادمقاومتی و جایگاه قدرت بین المللی ایران» ورزیده است که روز یکشنبه 25 مهر ماه سال جاری راس ساعت 8:30 صبح کار خود را آغاز خواهد نمود.

این مسئول با اشاره به اینکه سخنرانان این همایش دکتر عبدالملکی از اساتید دانشگاه امام صادق(ع) و صاحب نظر در موضوع اقتصاد مقاومتی و آقای صلاحی رئیس مسئول بسیج اساتید کشور خواهند بود ابراز کرد: در این همایش از همه اقشار بسیج و نخبگان آنان دعوت به عمل آمده است تا بتوانند بهره هر چه بیشتر را از این همایش ببرند.

گفتنی است این همایش در سالن همایش های دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها