خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و تبلیغات اوقاف سمنان خبر داد

پخش برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی در سمنان از شبکه‌های سراسری

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از پخش برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی در سمنان از شبکه‌های سراسری صداوسیما با پیگیری‌های انجام شده خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۰۶۳۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بهنام مطلبی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماه‌های محرم‌الحرام و صفرالمظفر در استان سمنان اظهار داشت: تبلیغات، اطلاع‌رسانی، فضاسازی محیطی برنامه تجمع لبیک یا حسین (ع) در سمنان به‌خوبی انجام شد.

وی از فعال‌سازی خیمه‌های معرفت در بقاع مجری این طرح خبر داد و گفت: پرچم لبیک یا حسین (ع) برای استفاده در این تجمع پیش‌بینی شده بود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: برگزاری نشست خبری، حضور در صداوسیما و دعوت از بخش‌های خبری و گزارشی صداوسیما و تعامل ویژه جهت پخش زنده این مراسم از شبکه استانی از اقدامات مهم روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در راستای اجرای این برنامه است.

مطلبی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه شیرخوارگان حسینی (ع) در سمنان ادامه داد: با توجه به برگزاری همایش بین‌المللی شیرخوارگان حسینی، جلسات هماهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی، هیأت‌های مذهبی، هیأت امنای بقاع متبرکه شاخص، مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی و... در سمنان برگزار شد.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم در خصوص اجرای هرچه باشکوه این برنامه با استفاده از سخنرانان و مداحان مطرح صورت پذیرفت و نسبت به پوشش رسانه‌ای و تصویری این همایش از ظرفیت جراید، خبرگزاری‌ها و صداوسیما نیز استفاده شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به برگزاری برنامه احلی من العسل و همایش نوجوانان حسینی (ع) در سمنان اظهار داشت:‌ با توجه به برگزاری همایش احلی من العسل توسط دانش آموزان سراسر کشور که با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش انجام می‌شود، نسبت به برگزاری جلسات هماهنگی با ادارات آموزش و پرورش جهت اجرای این همایش در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اقدام و برنامه خوبی در سمنان برگزار شد.

مطلبی ادامه داد: نسبت به پوشش رسانه‌ای و تصویری این همایش از ظرفیت جراید، خبرگزاری‌ها و صداوسیما با پخش سراسری از شبکه‌های ملی نیز استفاده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها