خبرهای داغ:
درجلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی قزوین مطرح شد:

از گلایه عدم حضور اعضا تا بررسی خطر از بین رفتن باغستان

در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان مسئولان خطر های از بین رفن باغات سنتی قزوین را مورد بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۸۷۶۱۵۹۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین چهارمین جلسه  کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان به ریاست ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری و با حضور اعضا در دفتر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین برگزار شد.

این جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و با گلایه های دکتر منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دبیر کارگروه از عدم اجرای مصوبات توسط سازمان ها و دستگاه های عضو کارگروه و همچنین شرکت نکردن مدیران کل مدعو در جلسات که دستور نخست این جلسه بود،ادامه یافت.
ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری نیز گلایه‌های رییس دانشگاه را تکرار و بر ضرورت بررسی و علت یابی موضوع تاکید کرد تا یکی از مصوبات این جلسه، بررسی علت عدم شرکت مدیران کل مدعو درجلسات کارگروه و همچنین عدم اجرای مصوبات باشد.
جانمایی نادرست ایستگاه میانی زباله در حریم باغستان های سنتی قزوین، دستور بعدی این جلسه بود که توسط یکی از اعضای نهاد های مردمی عضو خانه مشارکت مطرح و ایرادات وارده بر آن شمرده شد.

این گزارش مستند از تخریب محیط زیست و خطرات ناشی از پس ماند زباله مورد توجه اعضا قرار گرفت و مقرر شد در جلسه ای اختصاصی به این موضوع پرداخته شود و تصمیم گیری شود.

9001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها