معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران مطرح کرد

آغاز اعزام راهیان نور دانش آموزان تهرانی از امروز

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: امروز 24 مهر ماه اولین کاروان از شهر تهران به اردوی راهیان نور اعزام می شوند که امسال قصد داریم 40 نفر را به این اردو ها اعزام کنیم .
کد خبر: ۸۷۶۱۹۶۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  تقی ابوطالبی احمدی اظهار داشت: اردوی راهیان نور طی جلسه ای که در اردوگاه باهنر داشتیم قرار بر این شد که دهم مهر ماه به صورت نمادین برنامه  اولین کاروان اردو های راهیان نور از جوار مرقد مطهر حضرت معصومه (س) آغاز شود .
 
وی افزود: امیدوارم در شهر تهران بتوانیم روز 24 مهر ماه اولین کاروان راهیان نور را به سوی سرزمین های نورای دفاع مقدس اعزام کنیم .
 
معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران ادامه داد : روزانه  کاروان های 600 نفری  را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: دو گروه هدف برای اعزام به اردو های راهیان نور داریم پایه دهم و دوازدهم البته با توجه به اینکه پایه دوازدهم با مبحث کنکور مواجه هستند تلاش ما بر اساس سهمیه ای که برای ما در نظر گرفته شده است تا مرز 40دانش آموز را به این اردوها اعزام کنیم .
ابوطالبی احمدی گفت: روسای و مدیران مناطق و مدارس ما با توجه به اینکه امسال رویکرد ما رویکرد مدرسه محور است  مدیر مدرسه به عنوان رییس کاروان است و رییس آموزش و پرورش رییس ستاد اعزام  و نظارت و با برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش انجام می شود امیدواریم این آمار محقق شود .
ارسال نظرات