خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا اذعان کرد: روزی همه سعی می کردند تا از امام حسین (ع) نامی باقی نماند اما اراده خدا برخلاف این بود و امروز عاشورا فرهنگی غالب است.
کد خبر: ۸۷۶۲۳۱۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی در مراسم هیئت عاشقان ثارالله سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا، با بیان اینکه دو هجرت در تاریخ اسلام منشا تحول بیداری در دنیای اسلام بود گفت: هجرت پیامبر از مکه به مدینه که حکومت اسلامی را بنا کردند و فضای برادری و اخلاق در جامعه حاکم شد که منشا خیر و برکات عظیمی شد.
وی ادامه داد: حضرت امام حسین (ع) از مدینه به مکه و از مکه به کربلا هم همانند جد بزرگوارشان تحولی عظیم را در جهان اسلام بوجود آورد و وجدان های خفته را بیدار کرد.
رحیمی امام حسین (ع) را چراغ هدایت بشریت دانست و افزود: قرآن کتاب هدایت انسان ها به سوی حق تعالی و صراط مستقیم است اما این هدایت نیاز به چراغ هدایت دارد که امام حسین (ع) چراغ راه دین هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا با بیان اینکه فرهنگ امام حسین (ع) از بین رفتنی نیست ابراز کرد: روزی همه سعی می کردند تا از امام حسین (ع) نامی باقی نماند اما اراده خدا برخلاف این بود و امروز عاشورا فرهنگی غالب در همه کشورهای دنیاست و عدم امام حسین (ع) در جای جای این کره خاکی برپاست.
وی با اشاره به مقاومت و پایداری اصحاب و یاران امام حسین (ع) در روز عاشورا یادآور شد: هیچ جامعه یا هیچ فردی در تاریخ به خاطر پایداری مذمت نشده است و امروز اگر می بینیم پایداری مقاومت در ایران اسلامی در اوج است برگرفته از همان پایداری عاشورا است.

2001/پ20/

ارسال نظرات
پر بیننده ها