خبرهای داغ:
بر اساس آخرین اعلام سایت آی اس آی تعداد دانشمندان یک صدم درصد جهان مشخص شدند که عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز در این فهرست قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۶۲۳۵۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نام دکتر عباس‌بندی، عضو هیات علمی گروه ریاضی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به همراه دکتر دهقان از دانشگاه  صنعتی امیر کبیر ، دکتر گنجی از دانشگاه صنعتی بابل ، دکتر شیخ الاسلامی از دانشگاه صنعتی بابل ، دکتر رضاپور از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان  و دکتر نیکنام از دانشگاه صنعتی شیراز شش استاد برتر ایرانی از فهرست دانشمندان پر استناد جهان هستند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر محمد فرهادی ، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری گزارشی از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت وب آو ساینس ارائه کرد و گفت: با توجه به بروز رسانی سایت آی اس آی تعداد دانشمندان یک صدم درصد جهان مشخص شدند و نام شش نفر از ایران هم در فهرست یک صدم  درصد برتر جهان به چشم می خورد.
وزیر علوم افزود: تا سال قبل تعداد دانشمندان کشورمان در این فهرست 5 نفر بود که امسال به شش نفر افزایش یافته است.
گفتنی است فهرست یک صدم درصد دانشمندان برتر جهان توسط پایگاه استنادی وب آوساینس استخراج می شود و این در حالی است که فهرست دانشمندان یک درصد برتر جهان توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (
ISC) استخراج شده و تعداد دانشمندان ایرانی یک درصد برتر جهان را 229 نفر اعلام کرده است.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها