خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایثار بسطام خبر داد:

اجرای طرح سفیران حسینی و نهضت ما زنده ایم در بخش بسطام

شاکری گفت: طرح سفیران حسینی با همکاری گروه فرهنگی تبلیغی راه انتظار در 30 واحد مقاومت بسیج دانش آموزی بخش بسطام اجرا شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۷۰۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

سید حمید شاکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری برنامه سفیران حسینی در دهه اول محرم در بخش بسطام شهرستان شاهرود گفت: در دهه اول ماه محرم طرح سفیران حسینی با هدف آشنایی دانش آموزان با اهداف قیام حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) در 30 واحد مقاومت بسیج دانش آموزی بخش بسطام برگزار شد.

وی افزود: در این طرح روحانیون اعزامی از قم در واحدهای امیدان با اجرای نمایش و در واحدهای مقاومت پوینده و پیشگام با طرح پرسش و پاسخ ، ضمن بیان اهداف قیام امام حسین (ع) ، وظیفه جامعه و به خصوص نسل جوان و نوجوان را در برابر این هدف بزرگ تشریح و تبیین نمودند.

شاکری با اشاره به برگزاری همایش (ما زنده ایم) خاطر نشان کرد: همزمان با سراسر کشور همایش بزرگ(ما زنده ایم) با حضور واحدهای مقاومت پیشگام دخترانه منطقه بسطام در امامزاده ابوالقاسم این شهر برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این همایش یکی از استید حوزه علمیه در خصوص حجاب و عفاف مطالبی بیان کرد و دکلمه ای در مورد شهدا و حجاب خوانده شد و مداحی اهل بیت(ع) و زیارت قبور شهدا بسطام از دیگر برنامه های این همایش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها