امام جمعه بروجن:

انگیزه همه حرکتهای ما باید مهدوی باشد

حجت الاسلام سعادت فر در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم(علیه السلام)، گفت: دیدگاه اصلی رهبر انقلاب زمینه سازی برای حکومت حضرت ولی عصر است.
کد خبر: ۸۷۶۵۸۸۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا سعادت فر در جمع پاسداران و سربازان وظیفه تیپ44 قمر بنی هاشم علیه السلام و اعضای گردان های امام حسین علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه می بینیم که برخی از مسئولین هرچند متدین و حتی انقلابی متدین در موضوعات مختلف اختلاف نظرهایی با مقام معظم رهبری دارند که باید این اختلاف نظرها ریشه یابی شود.

وی افزود: مثلا در حوزه صنعت دفاعی کشور حضرت آقا بصورت ویژه بر این مساله تمرکز دارند و این در حالی است که عده ای می گویند برای پیشرفت باید مثل فلان کشورها از صنایع نظامی و دفاعی دست بکشیم، همچنین است در زمینه اقتصادی که امام خامنه ای(مدظله العالی) بر اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و ایمن سازی درونی اشاره دارند و عده ای زمینه سازی ورود کالا به کشور را عامل پیشرفت می دانند.

امام جمعه بروجن، در ادامه به یکی دیگر از حوزه هایی که تفاوت نظر وجود دارد اشاره کرد و گفت: در حوزه ارتباطات در بیانات مقام معظم رهبری، تقویت روحیه استکبار ستیزی وجود دارد؛ ولی عده ای بر این باورند که استکبار تاریخ مصرف داشت و با پیشرفت ما دیگر استکباری جود ندارد.

وی افزود: در حوزه فرهنگی حضرت آقا چنان دغدغه فرهنگی دارند که به گفته ایشان برای این مساله گاهی خواب ندارند و می فرمایند نباید در حوزه فرهنگ دغدغه بودجه وجود داشته باشد و این در حالی است که عده ای می گویند تهاجم و شبیخونی وجود ندارد و دنیا دهکده ای است که همه با هم باید ارتباط داشته باشند.

سعادت فر، در تبیین این تفاوت نظرها، اظهار کرد: این تفاوت ها وجود دارد و به وضوح می بینیم و شاید هم برخی این نظرها را از روی دلسوزی بدهند؛ اما ریشه این اختلاف ها در این است که در نگاه کلان دیدگاه مقام معظم رهبری اصلی وجود دارد به نام اصل زمینه سازی برای حکومت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، که در دیدگاه دیگران این اصل وجود ندارد و مهم همین زندگی در دنیا و چند صباحی زیستن است که زمینه این ایده ها را بوجود آورده است.

امام جمعه بروجن در ادامه گفت: دیدگاه حضرت آقا این است که ما یک امانت داریم و باید در همه جنبه ها آن را پرورش دهیم برای زمینه سازی ظهور، که ما باید یک نگاه منتَظَر داشته باشیم و آماده فرآخوانی عالم باشیم و با این نگرش است که فعالیت های ما معنی پیدا می کند و تحمل سختی ها راحت می شود.

وی با تأکید بر اینکه باید انگیزه همه حرکتهای ما باید مهدوی باشد، خطاب به پاسداران و سربازان گفت: شما سربازان دفاع مقدس از ارزش ها هستید و به این عنوان خاک این کشور هم یک ارزش است که ارزشی عارضی برگرفته از خون شهدا و نعمت ولایت است و باید خود را برای سرباز امام زمان بودن آماده کنیم، هم فکری و هم جسمی و مادی. و باید با این انگیزه حرکت کنیم و نگاه معنوی در راس باشد.

ارسال نظرات