مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج کرمانشاه :

آغاز مرحله دوم اردوهای راهیان نور دانش آموزی کرمانشاه

مرحله دوم اردوهای راهیان نور دانش آموزی در دوم آبانماه با اعزام دانش آموزان پسر از نواحی کرمانشاه و جوانرود آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۳۱۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ یوسفی راد، مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از آغاز مرحله دوم اردوهای راهیان نور دانش آموزی خبر داد و گفت : در اولین کاروان از این مرحله 520 نفر از نواحی کرمانشاه و جوانرود عازم مناطق عملیاتی شدند.
این مسئول ادامه داد: برنامه ریزی شده است 11 هزار دانش آموز پسر از دوم تا بیست و ششم آبانماه به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شوند.
وی گفت : در مرحله اول 5800 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی اعزام شده اند.
سرهنگ یوسفی راد با بیان اینکه  اجرای نمایش رزمی فرهنگی با افلاکیان  ویژه اردوهای دانش آموزی همچنان ادامه دارد ، گفت: در مرحله اول این نمایش  به مدت 20 شب میزبان دانش آموزان دختر بوده است.
این مسئول ادامه داد :  در مرحله  اول همچنین بیش از 15 هزار دانش آموز از استانهای تهران، گلستان ، گیلان ، همدان و مازندران به استان کرمانشاه اعزام شد و از مناطق عملیاتی این استان بازدید بعل آوردند.
وی با بیان اینکه ایمنی و خدمات لازم برای کاروان ها تامین شده است گفت : بحمداله در مرحله اول، اردوها خوب و مطلوب برگزار شد و مشکلی نداشته ایم.
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور کرمانشاه در پایان گفت : هر ساله بخش مهمی از اردوهای راهیان نور، اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی است  که این اردوها با حساسیت و برنامه ریزی های فراوان انجام می شود چرا که دانش آموزان آینده سازان کشور هستند.
منبع: کوله بار
ارسال نظرات
آخرین اخبار