خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خبر داد:

بیش از 120 برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در نشست خبری صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، اذعان کرد: بیش از 120 برنامه برای هفته بسیج دانش آموزی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۷۶۶۳۹۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین، در نشست خبری که صبح یکشنبه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، در خصوص مهم‌ترین برنامه های سازمان بسیج دانش‌آموزی در هفته بسیج اظهار کرد: برنامه‌های متنوع و متعدد بسیاری به صورت روزشمار برای هفته بسیج دانش‌آموزی تدارک دیده شده است.

وی ضمن بیان نشست هم‌اندیشی و صمیمانه جمعی از دانش‌آموزان نخبه استان در روز 6آبان ماه تصریح کرد: دیدار دانش‌آموزان نخبه با حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و هم‌چنین دیدار آن‌ها با سردار شاهرخی از مهم‌ترین برنامه های این هفته است.

این مسئول از ویزیت رایگان دانش‌آموزان بسیجی در درمانگاه‌های پاکروان و امام خمینی خبر داد و گفت: دانش‌آموزان بسیجی با ارائه معرفی‌نامه‌ای که از مدیر مدرسه خود دریافت کرده‌اند می‌توانند به صورت رایگان توسط پزشک عمومی، متخصص،آزمایشگاه، رادیولوژی و فیزیوتراپی ویزیت شوند و دنپزشکی نیز با 20درصد تخفیف برای خدمتگزاری به این عزیزان آماده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ضمن معرفی نامگذاری روزهای هفته بسیج دانش‌آموزی تشریح کرد: شرکت سازمان یافته دانش‌آموزان در نمازجمعه، کوهپیمایی دانش آموزان پیشگام، نواختن زنگ ایثار و شهادت و قرائت درس رهبر کوچک، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مراسم پدافند غیرعاملو حضور در راهپیمایی روز 13آبان برخی از مهم‌ترین برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی در این هفته است.

ابراهیمی در خاتمه یادآور شد: در هفته بسیج دانش آموزی برخی از دانش آموزان برای بازدید از مجموعه 13آبان به تهران اعزام خواهند شد و در این هفته از خانواده‌های مدافع حرم و فرزندان آن ها نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها