خبرهای داغ:
معاون سياسي امنيتي استاندار سمنان

سالانه۵۰۰ تن مواد مخدر در كشور كشف مي شود

دكترقنبري ضمن اشاره به کشف سالانه 500 تن مواد مخدر در کشور گفت: يكي از راه هاي مبارزه با پديده اعتياد، فرهنگ سازي است.
کد خبر: ۸۷۶۷۴۱۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در جلسه كمسيون كارگري مشترك استان سمنان که به ميزباني فرمانداري شاهرود برگزار شد، محمود قنبري معاون سياسي امنيتي استاندار سمنان ضمن اشاره به اين كه ضرورت مقابله با پديده شوم اعتياد در جامعه از اهميت بسيار زيادي برخوردار است گفت: يكي از راه هاي مبارزه با پديده اعتياد، فرهنگ سازي است.

وی افزود: سالانه۵۰۰ تن مواد مخدر در كشور كشف مي شود و تلاش مسئولان ما در قبال محدود ساختن مواد مخدر ستودني است.

قنبری تصريح كرد: يكي ديگر از عوامل مهم در مبارزه با مواد مخدر فرهنگ سازي است كه اين مقوله نيز بايد مورد توجه مسئولان نهاد هاي فرهنگي استان قرار بگيرد كه البته در سال هاي اخير به نسبت دوران حكومت طاغوت، حضور و وجود مواد مخدر در جامعه بسيار كم شده و اين امر باعث كاهش تقاضاي مصرف در بين ايرانيان است چرا كه تا پيش از پيروزي انقلاب اسلامي، كاشت، مصرف و فروش مواد مخدر آزاد بود.

معاون سياسي امنيتي استاندار سمنان گفت: مواد مخدر جامعه ما را از درون مورد تاثير قرار مي دهد و زماني كه مواد مخدر وارد جامعه مي شود، بسياري از فسادها و جرايم نيز همراه با آن رخ مي دهد و آمريكا نيز با ساخت گروه هاي تكفيري، طالبان، القاعده و داعش از كاشت مواد مخدر در كشورهاي خاورميانه حمايت كرده و مدام در حال دامن زدن به اين مقوله است.

قنبري با بيان اينكه تعداد شهداي مرزي ايران اسلامي گواه عزم راسخ مبارزه با مواد مخدر است افزود: با وجود تلاش هاي بسيار زياد ايران براي مبارزه با مواد مخدر بايد با عزمي جدي، همراهي همه دستگاه هاي اجرايي، خدماتي، قضايي، انتظامي، فرهنگي و ... دربرابر آن ايستاد.

وي خاطرنشان كرد: فرهنگ سازي راه نخست مقابله با اعتياد است و ايران اسلامي در سايه نظام مقدس ولايت فقيه در اقتدار و امنيت ادامه حيات مي دهد و بر طبق آمار در ۱۵ سال اخير، مقوله اعتياد در كشور رشد نداشته اما بازهم بايد در مبارزه با اين پديده شوم كمر همت بست و كار را تمام شده ندانست

ارسال نظرات
پر بیننده ها