خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود

بسیج دانش آموزی سنگ بنای سایر اقشار بسیج است

حجت الاسلام و المسلمین امینی در دیدار مسئولین بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: بسیج دانش آموزی سنگ بنای سایر اقشار بسیج است و همه باشد در این قشر سرمایه گذاری بهتر کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۰۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در دیدار مسئولین بسیج دانش آموزی و فرماندهان واحدهای پیشگام حوزه های ایمان و کوثر شاهرود در دفتر وی در سخنانی با گرامیداشت شهادت امام سجاد(ع) و هفته بسیج دانش آموزی و شهدای دانش آموز با اشاره به اینکه شجره طیبه بسیج که امام راحل روزهای اول انقلاب غرس کردند برکات آن بیشتر و بیشتر برای ما و دنیا ارائه شده است اظهار کرد: امروز در عراق و سوریه الگوی بسیج بر طرف کننده مشکلات امنیتی و در آینده فرهنگی آنها خواهد بود و این یکی از اعجازهایی بود که خدا به زبان و نگاه امام(ره) اعطا کرد.

وی افزود: در بسیج بخش بسیج دانش آموزی دروازه و بستر مناسب برای ورود به شاخص های با برکت بسیج است و در این مقطع باید کار کنیم هرچند مقطع را پایین تر ببینیم اثرش بیشتر است و بسیج دانش آموزی بهترین زمان برای این کار است تا بسیج دانشجویی ما مستحکم تر باشد.

امینی خاطر نشان کرد: بسیج دانش آموزی سنگ بنای سایر اقشار بسیج است و همه باشد در این قشر سرمایه گذاری بهتر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نکاتی که باید توجه کرد شعارهای سال رهبری و محور بیانات ایشان است که اگر عملیاتی شود باید از بسیج دانش آموزی شروع کنیم، انقلابی شدن و انقلابی ماندن را اینجا بازخوانی و طراحی بازسازی شود و بسیج دانشجویی در قالب این ناحیه رشد و پیشرفت کند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اقتصاد مقاومتی بیان کرد: رهبر انقلاب چند سال تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارد که از کانال بسیج دانش آموزی باید با زبان خودشان بیان شود و باید کالای ایرانی را در بین دانش آموزان ترویج نمود.

وی با اشاره به کدهای مهمی که رهبری در مسائل مختلف بیان می کنند اظهار کرد: بحث نفوذ را باید جدی گرفت و دانش آموزان در بینش و تقویت معنوی و اخلاقی نفوذ پیدا نخواهد کرد و اگر اینگونه نشود نخبگان ما عامل نفوذ می شوند.

امینی با بیان اینکه بسیاری از کارهای را می توان پایه و بنا و مبنای آن بسیج دانش آموزی آغاز کرد که کار مهمتر و سخت تر اینجاست که خیلی کار می توان انجام داد و نیاز نسل آینده ما رشد معنوی و اخلاقی است با توجه به این خطرات در جنگ نرم واکسینه کنیم و رهبری سال ها بیان فرمودند که رشد علمی کشور که پایه بسیج دانش آموزی است.

وی با تاکید رهبری بر رشد علمی کشور افزود: باید کماً و کیفاً با همکاری آموزش و پرورش در رشد علمی می تواند بسیج دانش آموزی کمک و الگو برای دانش آموزان باشد.

امام جمعه شاهرود با اشاره به حلقه های صالحین گفت: تجمع این مسائل سیاسی روشنگری و تذکرات و اهداف بلند کشور را می توان در بسیج دانش آموزی از این فرصت استفاده کنیم و این فرصت جوان کشور را می توان در بسیج دانش آموزی استفاده و تهدید دشمن را می تواند که تهدید کرد.

وی ادامه داد: حساسیت در بحث های مختلف توسط بسیج دانش آموزی بسیار خوب است چرا که یک آدم انقلابی هم می شود نگاهش عوض شود، بعد از 11 سپتامبر جا انداختن برای اینکه تروریست ها جهان را تهدید می کنند و آیات جهاد را حذف کنید در ذهن متدینین حتی انقلابی باشد جوی درست شود که زمینه سازی کنند که نگاه تغییر کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود گفت: بسیج حساسیت به خرج دهد خوب است چرا که شهید فهمیده به فرموده امام رهبر ماست و چرا باید در کتب درس اینگونه عمل شود.

وی با انتقاد از این همه تغییر در ساختار آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش ما باید مطاله گر باشد و جوان و نوجوان ما این همه تغییر نباید باشد در این مدت 37 سال آموزش و پرورش که پایه رشد علمی کشور است دچار تغییرات است و از این قشر باید عدالت و اقتصاد همراه با کرامت و حفظ عزت و ادب به خدمتگذاران باید مطالبه گر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها