خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه شاهرود

حضور بیش از 50 حلقه صالحین بسیج مساجد و محلات و اقشار در همایش میقات صالحین

حجت الاسلام مرتضوی گفت: در همایش میقات صالحین در مصلی نمازجمعه شاهرود بیش از 50 حلقه صالحین حضور یافتند.
کد خبر: ۸۷۶۸۶۱۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در حاشیه برگزاری همایش میقات صالحین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: این همایش با هدف حفظ و انسجام و تقویت روحیه بسیجی در مصلی نمازجمعه شاهرود برگزار شد.

وی افزود: حلقه های شرکت کننده در این همایش با موضوعات مختلف امر به معروف و نهی از منکر،فضای مجازی،روحیه انقلابی،معروفات و منکرات رایج در جامعه به بحث و تبادل نظر پرداخته و در پایان به نفرات برتر حلقه ها که مشارکت بیشتر و راهکار بهتری در موضوعات ارائه کرده اند هدایایی اهدا می شود.

مرتضوی تصریح کرد: مشابهه این مراسم در هفته های مختلف در میعادگاه های نمازجمعه سطح شهرستان و در شهرهای بسطام،کلاته خیج و رودیان و مجن با حضور حلقه های صالحین پایگاه های بسیج براداران و خواهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش ها سالانه است گفت: با توجه به در پیش بودن 13 آبان روز مبارزه با استکبار ستیزی و شهادت حسین فهمیده که امام فرمود رهبر ما این نوجوانان با معرفت است این همایش در این هفته برگزار شد.

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در جمع حلقه های صالحین حاضر در میعادگاه نمازجمعه با تاکید بر قدر دانستن این حلقه های صالحین اظهار کرد: دشمن اصل تهاجمشان فرهنگی است و این حلقه ها در دفاع فرهنگی و یک هجمه فرهنگی علیه دشمن تشکیل شده اند تا نشان دهنده ما دست بسته نیستیم و ما مسلح و سلاح های بُرنده و بسیار خطرناک تری از دشمن داریم که باید استفاده کنیم و در برابر هجمه آنها دفاع و هجمه کنیم و ابزار دشمن را ما هم داریم.

وی افزود: مسائل فرهنگی و اعتقادی و تربیتی باید در این حلقه ها بیان و در فضای مجازی برای مخاطبین بازگو شود چرا که جهان تشنه معارف الهی است و فضای مجازی فرصتی برای بیان این معارف است و باید تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها