خبرهای داغ:
به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی

حضور نمایندگان بسیج دانشجویی در نمازجمعه شهرهای کلاته خیج، میامی و بیارجمند

به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نمایندگان بسیج دانشجویی در میعادگاه های نمازجمعه شهرهای میامی،بیارجمند و کلاته خیج به سخنرانی پرداختند.
کد خبر: ۸۷۶۸۸۲۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نمایندگان بسیج دانشجویی در دانشگاه های شاهرود در آستانه 13 آبان در میعادگاه های نمازجمعه شهرهای کلاته خیج،میامی و بیارجمند سخنرانی کردند.

در سخنرانی علی احمدی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی و عضو شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی در نمازجمعه میامی، مجید بصیری نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی نمازجمعه کلاته خیج و علی گرمه عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و نماینده دانشگاه آزاد اسلامی نمازجمعه بیارجمند موارد ذیل مطرح شد:

اقتصاد و معیشت نقطه منفی بوده که دشمنان انقلاب همواره از آن نقطه به ما ضربه زدند.

تنها راه رهایی از مشکلات دقت و اجرای گفتمان انقلاب اسلامی است.

در راس همه مسائل اسلامی ما قضیه مواجهه با آمریکای مستکبر و جهان خوار است ما تا آخرین نفس در مقابل آمریکا می ایستیم.

دانشجویان مسلمان و مبارزی که لانه جاسوسی را اشتغال کرده اند ملت را سرافراز کردند.

ما ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیبر لانه فساد و جاسوسی آمریکا تماشا کرده ایم.

تنها راه علاج مشکلات اقتصادی اقتصاد مقاومتی و تقویت ساختار درونی کشوراست.

گلایه برخی از دانشجویان بسیجی مطالبه گر از وضعیت حجاب و عفاف در دانشگاه های سطح کشور و درخواست پیگیری از مسئولان

با گذشت حدود یکسال از اجرایی شدن برجام با کمال تاسف نه تنها تغییر محسوسی در معیشت مردم ایجاد نشده بلکه بسیاری از دستاوردهای هسته ای و علمی نابود شده است.

حضور نمایندگان بسیج دانشجویی در نمازجمعه دانششهرهای کلاته خیج، میامی و بیارجمند 

امروز نیاز به گفتمانی داریم که بر اساس عقلانیت باشد و نه احساسات و تصمیمات عجولانه سیا آسا و بتواند موج عظیمی را به وجود آورد.

تهاجم فرهنگی بزرگی که رهبری بیان داشته اند؛امروز برآیندش با بسیاری از جریان های دیگر به یک گفتمان عظیم در مقابل جریانات اسلامی تبدیل شده است که رهبری از آن به گفتمان غیر انقلابی یاد می کند.

لازم به ذکراست سخنرانی دانشجویان در میعادگاه های نمازجمعه شهرستان شاهرود و میامی چند هفته ای است که با توجه به تاکیدات رهبری بر حضور فعال دانشجویان در نمازجمعه و مواضع شفاف این قشر برای مردم اجرا می شود.

حضور نمایندگان بسیج دانشجویی در نمازجمعه دانششهرهای کلاته خیج، میامی و بیارجمند 
ارسال نظرات
پر بیننده ها