امام جمعه شهرستان بردسکن:

استکبارستیزی یک خط‌مشی اعتقادی و انقلابی است

امام جمعه شهرستان بردسکن بیان داشت: باید نشان دهیم اگر در مقابل استکبار جهانی ایستادیم به خاطر یک هوای نفسی یا شخصی نیست بلکه یک موضوع اعتقادی و انقلابی است و قرآن خط مشی ما را اینگونه تعیین کرده است.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۸۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی اصغر امینی، در جلسۀ برنامه‌ریزی و هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبانماه که با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندۀ سپاه و سایر مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ کشورمان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده به جهت سه حادثۀ مهمی است که در چنین روزی اتفاق افتاده و لازم است که هر ساله با حضور مردم، فرهنگیان و مخصوصا قشر دانشجو و دانش آموز ما گرامی داشته شود.

وی بیان داشت: ۱۳ آبانماه یک از عرصه هایی است که بخاطر خوی استکباری که آمریکای جنایتکار و همفکران او دارند باید با حضور پررنگ و شعارهای محکم خودمان جواب گستاخی‌های آنها را بدهیم؛ دشمنان هم مردم و انقلاب و مخصوصا” این ایام الله های ما را رصد می‌کنند که ببینند حضور مردم کمرنگ تر شده یا پررنگ تر و بر همان اساس برای کشور ما محاسباتی دارند و جایگاهی را باز می کنند.

امام جمعه بردسکن ابراز کرد: در ۱۳ آبانماه ۴۳ تبعید حضرت امام خمینی(ره) اتفاق افتاد، یک حرکت دینی ضد استکباری در آن زمان داشت شکل می گرفت که استکبار جهانی قصد داشت این حرکت را خاموش کنند اما به حول و قوۀ الهی و با درایت امام(ره) و حضور و فهم مردم این شعار نه تنها خاموش نشد بلکه شعله ورتر شد.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان ۵۷ تعداد ۶۰ نفر از دانش آموزان عزیز ما در پاسخ به ندای امام(ره) به شهادت می رسند و این دو حلقۀ استکبارستیزی را تسخیر لانۀ جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ تکمیل کرد که توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) اتفاق افتاد و امام(ره) فرمودند: تسخیر لانۀ جاسوسی آمریکا انقلابی بزرگتر از انقلاب اول است.

حجت الاسلام امینی گفت: نقطۀ وحدت این سه حادثه وجۀ استکبار ستیزی ملت فهیم ایران بود و باید امروز هم همان خط شهدایمان را ادامه دهیم؛ تلاش دشمنان و تبلیغات مسموم آنها با این هدف است که به نوعی می خواهند در موضوع ضد استکباری که نقطۀ وحدت و مشترک بین همۀ سلایق سیاسی کشور ماست تفرقه ایجاد کنند که یوم الله ۱۳ آبان با حضور بانشاط مردم و مسئولین این توطئه آنها هم همچون گذشته خنثی می شود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانۀ انتخابات هستیم و هستند کسانی در داخل به خاطر بعضی بی اعتقادی ها، دوست دارند ارزش‌های انقلابی ما کمرنگ تر بشود که خیلی کم هستند و در بدنۀ نظام خوشبختانه نداریم اما از اطراف تلاش دارند نظام را طوری نشان دهند که هم می‌تواند با استکبار جهانی سازش کند و هم راه خودش را برود و به عبارتی به سمت سکولار نشان دادن نظام پیش می‌روند و باید با هوشیاری بیشتر مانع توطئه آن‌ها بشویم.

امام جمعه بردسکن ابراز کرد: باید نشان دهیم اگر در مقابل استکبار جهانی ایستادیم به خاطر یک هوای نفسی یا شخصی نیست بلکه یک موضوع اعتقادی و انقلابی است و قرآن خط مشی ما را اینگونه تعیین کرده است که اگر بخواهند در مقابل اسلام بایستند به زیاده خواهی آنها پاسخ می دهیم.

وی افزود: آنجایی که پای عمل باشد و جهاد هشت سال دفاع مقدس؛ آنجایی که احتیاج به استقامت داشته باشد دوران تحریم ها و آنجایی که جای شعار باشد و حضور در صحنه، مردم همیشه در صحنۀ ما همچنان حضور دارند و دشمن بعد از برجام با این قراردادهایی که بسته شده و پایبند هم نیست خیال نکند که ملت به وعده های آنها دلخوش و از موضع خودشان عقب نشینی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها