خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت:

مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان دخترانه حکمت شهر اقبالیه

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی مانور پدافند غیرعامل و امداد و نجات در دبیرستان دخترانه حکمت شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۲۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مانور پدافند غیرعامل و امداد و نجات به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید خلیلیدر دبیرستان دخترانه حکمت شهر اقبالیه با حضور مسئولین و داش آموزان این مدرسه برگزار شد.
در ابتدای این مانور احمد حضرتی مسئول عملیات و آموزش نظامیسپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزویننکاتی را در خصوص اهمیت پدافند غیر عامل و امداد و نجات و تاثیر آن در زمان کنونی با توجه به منویات مقام عظمای ولایت بیان نمود، و همچنین گفتپدافند غیر عامل و آموزش امداد و نجات یک امر ضروری و مهم در زمان صلح برای حفظ آمادگی هرچه بیشتر کلیه نهادها و امکانات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: پناه گیری و استتار در مواقع حملات هوایی دشمن، خاموش کردن آتش، رسیدگی به مصدومان و انتقال آنها به مکان های امن از جمله مهمترین ویژگی های بارز این مانور دانش آموزی در پدافند غیر عامل بود.

معروفی گفت: با اجرای پدافند غیرعامل خسارت‌های مالی، جانی و تاسیساتی ناشی از حوادث و بحران‌ها بطور قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت و با توجه به موقعیت حساس کشور، پدافند غیر عامل باید در جامعه نهادینه شود.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها