مسئول بسیج سازندگی بردسکن در گفتگو با "بسیج" خبر داد

تخصیص 100 میلیون اعتبار جهت ساخت حوزه علمیه در بردسکن

مسئول بسیج سازندگی بردسکن گفت: مبلغ 100 میلیون تومان اعتبار جهت ساخت حوزه علمیه شهرستان توسط بسیج سازندگی هزینه شده است.
کد خبر: ۸۷۶۹۴۴۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
سرهنگ دوم پاسدار محمد جواد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: در زمینه سازندگی و محرومیت زدایی، ارائه تسهیلات، اقتصاد مقاومتی  و اشتغالزایی و اردو های جهادی تفاهم نامه‌هایی را با ادارات سطح شهر داشته ایم.

وی افزود: طی تفاهمی که با قرارگاه خاتم الانبیا بسته شد اعتباراتی از این محل جذب و در زمینه‌های عمرانی در سطح شهرستان بردسکن همچون ساخت میادین ورزشی، خانه عالم،  ساخت مسجد، غسالخانه و حمام‌های عشایری در مناطق محروم هزینه شده است.

محمدی افزود: در سال جاری و سال گذشته نیز ساختمان زینبیه روستای سربرج و خانه عالم روستای هدک و همچنین تخصیص مبلغ یکصد میلیون تومان اعتبار  جهت ساخت حوزه علمیه شهرستان توسط بسیج سازندگی  هزینه شده است. 
 
مسئول بسیج سازندگی بردسکن ابراز داشت: ساخت بناها مشارکتی است و با کمک بسیج سازندگی و مردم انجام می‌گیرد همچنین در غالب اردوهای جهادی طبق تفاهم نامه‌ای که با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان داشته ایم در زمینه ساخت حمام و سرویس های بهداشتی و مرمت خانه‌های مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد و در غالب اردوهای جهادی 7 روزه فعالیت داشته ایم.

وی گفت: در همین راستا اردوهای جهادی یک روزه را داریم که در این اردوها بیشتر کار فرهنگی انجام می شود و همچنین در زمینه جمع آوری محصولات کشاورزی روستائیان فعالیت‌هایی صورت گرفته است.  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها