خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس شاهرود

شهید فهمیده امروز الگوی بصیرت و معرفت دانش آموزان ماست

نصیری در نشست بصیرتی هفته بسیج دانش آموزی واحد پیشگام حضرت ابوالفضل(ع) شاهرود گفت: شهید فهمیده و امثال این شهید الگوی امروز شما دانش آموزان در معرفت و بصیرت هستند و باید این فرهنگ ها در جامعه جاری و ساری شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۷۱۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد نصیری در نشست بصیرتی واحد پیشگام حضرت ابوالفضل(ع) بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت شهید فهمیده در نمازخانه دبیرستان دوره دوم حضرت ابوالفضل(ع) شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز به خصوص شهید فهمیده با بیان اینکه تهدیدی که امروزی جامعه ما را هدف قرار داده انحراف در فرهنگ اسلام ناب است اظهار کرد: دشمن در جنگ نرم به دنبال این است که جامعه و به خصوص نسل نوجوان و جوان را از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی جدا کنند.

وی افزود: دشمن نمی خواهد نسل ما با الگوهای خود آشنا شود و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود و برای همین هم تلاش دارد این فرهنگ را حذف کند حال به هر نحوی که می تواند و باید همه به خصوص مسئولین فرهنگی ما مراقب این نفوذ باشند.

نصیری تصریح کرد: دوران دفاع مقدس ما الگویی جاودانه برای نسل های مختلف ماست که بدانند با چه فرهنگ و اصولی می توان با دشمن مقابله کرد حتی اگر دستانمان خالی است.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یعنی فرهنگ خدمت رسانی ،توجه به درون،مدیریت جهادی،اخلاص و کمک به دیگران بدون چشم داشتی و از خود گذشتن برای دیگران و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار با فدای جان و اینها باید در جامعه ما ترویج شود.

راوی و رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: شهید فهمیده و شهدای دانش آموز ما امروز الگویی برای بصیرت و معرفت افزایی در نسل نوجوان و شما دانش آموزان هستند و باید قدر این نعمت را بدانیم و از آن غفلت نکنیم.

نصری با تاکید بر تبعیت از ولایت و حرکت در مسیر شهدا گفت: اگر شما دانش آموزان درس بخوانید و در کنار آن بصیرت و معرفت خود را افزایش دهید مطمئناً در مسیر شهدا قدم برداشته اید و یاور ولایت و نظام خواهید بود.

وی با بیان اینکه سراسر مرزهای ما دشمنان هستند اما ما در امنیت قرار داریم عنوان کرد: این امنیتی که ما داریم به برکت ایستادگی و مقاومت و ایثار و شهادت و بصیرت ملت ماست که قدرت بازدارندگی برای ما ایجاد کرده و امروز ما با وجود شما دانش آموزان با بصیرت نیاز به سلاح هسته ای نداریم و اینها همه بهانه ای است که ایران اسلامی را محدود و محصور کنند اما کور خوانده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها