خبرهای داغ:
با حضور فرمانده بسیج ستاد مرکز خطوطه لوله شرکت نفت کشور

برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج انصار شرکت نفت خطوطه لوله و مخابرات شمالشرق

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج انصار شرکت خطوطه لوله و مخابرات نفت شمالشرق شاهرود با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۷۸۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج انصار لوله و مخابرات نفت شمالشرق شاهرود با حضور فرمانده سپاه شاهرود و مسئولین حوزه مقاومت بسیج کارمندی الحدید در سالن جلسات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق شاهرود برگزار شد.

در بسیج و برای بسیجی تودیع وجود ندارد

در این مراسم مهندس عرب یارمحمدی مدیر شرکت خطوطه لوله و مخابرات نفت شمالشرق در سخنانی با گرامیداشت ایام ماه محرم با بیان اینکه در بسیج تودیع معنا ندارد اظهار کرد: در بسیج و برای بسیجی تودیع وجود ندارد و همیشه بسیجی در خدمت به نظام و پشتیبانی از ولایت آماده است.

وی افزود: امنیت و ارزش های ما برگرفته از ولایت فقیه است و این سازمان بسیج تشکیل شده تا از ارزش های انقلاب پاسداری شود.

بسیج در دوران مختلف جنگ سخت و نرم و اقتصاد مقاومتی نقش خود را ایفا کرده است

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود  نیز در سخنانی گفت: نقش بسیار موثر و موفق پایگاه انصار هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن نقش کاتالیزوری است.

وی افزود: بسیج متعلق به یک سازمان و نهاد نیست بلکه متعلق به همه مردم است که کار دبیری آن را سپاه انجام می دهد و بسیج در همه اقشار جامعه نفوذ پیدا کرده است که همان تفکر بسیجی است که حتی به خارج از مرزها نیز رسیده است.

دامغانی خاطر نشان کرد: بسیج در دوران مختلف جنگ سخت و نرم و اقتصاد مقاومتی نقش خود را ایفا کرده است که رهبر انقلاب می فرماید( بسیج بدنه فعال جامعه است) و تفکر بسیجی دو پایه دارد که اول احساس مسئولیت دینی و دوم بصیرت است که این دو لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی از زحمات شیخ کبیر به عنوان فرمانده پایگاه سابق که 11 سال تصدی این کار را داشتند تشکر و برای فرمانده جدید آرزوی توفیق نمودند.

اولویت اول امسال صنعت نفت اقتصاد مقاومتی است

حسین حیدری فرمانده بسیج ستاد مرکز خطوط لوله و مخابرات نفت کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه منطقه شاهرود جزء مناطق خوب 12 گانه خطوط لوله شرکت نفت است افزود: پایه گذاری نهاد بسیج توسط حضرت امام راحل، واگذاری امور به مردم و مشارکت همگانی آنان بوده است تا موفقیت امور تضمین گردد.

وی با بیان اینکه اولویت اول امسال صنعت نفت اقتصاد مقاومتی است افزود: مدیریت بحران،پدافندغیرعامل و فعال کردن کانون پیشکسوتان و استفاده مطلوب از تجارب آنان از دیگر برنامه های این صنعت بزرگ و با قدمت است.

در این مراسم شیخ کبیر فرمانده سابق بسیج انصار با ارائه گزارشی از فعالیت های پایگاه بسیج عنوان کرد: شش پایگاه در مجموعه شرکت خطوط لوله و مخابرات شمالشرق به مرکزیت شاهرود با 253 عضو فعال است که حدود هزار کیلومتر خط انتقالی را شامل می شود و 11 حلقه صالحین فعال نیز دارا می باشیم.

در این مراسم از زحمات شیخ کبیر فرمانده سابق پایگاه انصار تجلیل و سید مصطفی سیدرضایی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج انصار شرکت خطوط لوله و مخابرات شمالشرق نفت معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها