خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود

مرگ بر آمریکا به معنای مرگ بر جهانخواری،استکبارگری،استعمار و استبدادگری است

حجت الاسلام مرتضوی در نشست بصیرتی(زنده باد مرگ بر آمریکا) واحد پیشگام امام خمینی(ره) شاهرود گفت: ما باید شعار مرگ بر آمریکا را همیشه بیان کنیم چرا که مرگ بر آمریکا به معنای مرگ بر جهانخواری و استکبارگری و استعمار و استبدادگری است که نباید در جهان باشد.
کد خبر: ۸۷۶۹۸۴۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در نشست بصیرتی (زنده باد مرگ بر آمریکا) که به همت واحد پیشگام امام خمینی(ره) حوزه بسیج دانش آموزی ایمان در دبیرستان دوره دوم امام خمینی(ره) شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز به ویژه شهید فهمیده با اشاره به زیارت عاشورا اظهار کرد: ما در زیارت عاشورا استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم و بی تفاوتی و بی بصیرتی و معرفتی و ساکتین را داریم.

وی افزود: ما در زیارت عاشورا لعن می کنیم همه کسانی که در این حادثه حاضر بودند یا کمک کردند یا ساکت بودند یا بی تفاوت بودن و همه اینها را در این حادثه عظیم مقصر می دانیم.

مرتضوی خاطر نشان کرد: ما در هر دوره ای یزید و معاویه صفتان بی شماری داریم و در دوره های مختلف قاسطین و مارقین و ناکسین داریم و نباید اینها را محدود به برهه ای خاص نماییم.

وی با اشاره به زمان حاضر گفت: اما امروز یزید و معاویه کم نداریم که سر دسته همه آنها آمریکاست که استکبار جهانی و ظالم و ستم کننده اول است و بعد ایادی و دست نشانده ها و نوکرهای فراوانی را در جهان دارد و داعش و کشورهایی چون عربستان و آل خلیفه و آل سعود همراهی کننده این استکبار هستند.

مرتضوی خاطر نشان کرد: امروز آمریکا به عنوان شیطان اکبر است چرا که تمام توطئه هایی که در جهان رخ می دهد سرمنشاء آن آمریکا می باشد و هدایت کننده تمام این جریات پست و پلید در دنیا این آمریکای جهان خوار است.

وی با بیان اینکه اگر در منطفه ما ظلم و ستم و کشتار و خونریزی است مسبب آن آمریکاست بیان کرد: آمریکا چون خوی استکباری و سلط دارد می خواهد تمام منافه دنیا برای او باشد و همین باعث می شود در برابر کشورها و دولت ها و مردم دنیا بایستد و به هر شکل ممکن به خواسته های خود برسد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود عنوان کرد: امروز آمریکا به دنبال تسلیم جمهوری اسلامی در برابر خود است و به همین دلیل بهانه های مختلفی برای تسلیم ما دارد مثل انرژی هسته ای،حقوق بشر،حمایت از گروه های افراطی و ترویستی و بسیار دلایل واهی دیگر.

وی ادامه داد: آمریکا با اسلام و مسلمانان دشمن است چرا که این دین ناب اصلش مبارزه با طاغوت و استکبار و زیاده خواهان است و این با سیاست آمریکا و دست نشانده های او که خوی استکباری دارند موافق نیست پس باید از بین برود.

مرتضوی با بیان اینکه متاسفانه امروز در داخل نیز افرادی سخن آمریکا را تکرار می کنند گفت: رهبری تاکید دارند آمریکا شیطان و دشمن ماسا اما برخی هنوز به این حرف اعتقاد ندارند و آمریکا را آمال و آرزو و قدرت و کدخدا می دانند که باید با او ساخت تا بتوان ماند.

سرمربی نظام صالحین بسیج دانش آموزی شاهرود تصریح کرد: آمریکا پرونده ای قطور از جنایات چه بر علیه ملت ایران و چه دیگر کشورها دارد و امروز نیز اگر در منطقه به ظاهر کشورهایی مثل عربستان و بحرین و برخی کشورهای دیگر با ملت های مسلمان منطقه مقابله و گروه ترویستی پرورش و صادر می کنند اما همه اینها به هدایت آمریکای جنایت کار است.

وی اضافه کرد: جنگ یمن و سوریه و عراق و گروه های ترویستی حاضر در منطقه همه با پشتیبانی و هدایت مستقیم آمریکا حضور دارند و نسل جوان ما باید جنایات آمریکا را بررسی کند و با بصیرت و معرفت در برابر دشمن قرار بگیرد تا بتواند به خوبی با او مقابله کند.

مرتضوی تاکید کرد: ما باید شعار مرگ بر آمریکا را همیشه بیان کنیم چرا که مرگ بر آمریکا به معنای مرگ بر ظلم و ستم و خباثت و خون ریزی و نیرنگ و جهانخواری و استکبارگری و استعمار و استبدادگری است که نباید در جهان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها