خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

افتتاح واحدهای بسیج دانش آموزی امیدان و پوینده امام سجاد(ع) شاهرود+عکس

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی واحدهای امیدان و پوینده امام سجاد(ع) حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۹۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی واحدهای امیدان و پویندگان امام سجاد(ع) حوزه بسیج دانش آموزی ایمان با حضور مسئولین آموزش و پرورش بسیج دانش آموزی در مجتمع آموزشی امام سجاد(ع) شاهرود افتتاح شد.

در آیین افتتاح این دو واحد بسیج دانش آموزی غلامرضا جلالی مسئول گزینش اداره آموزش و پرورش شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز به خصوص شهید فهمیده اظهار کرد: در هفته بسیج دانش آموزی باید شاخص های یک دانش آموز بسیجی تبیین و تشریح شود تا دانش آموزان ما بدانند که بسیجی باید دارای چه شاخص هایی باشد و آن را دنبال کنند.

وی افزود: شاخص اول هر بسیجی دانش آموزی درس خواندن و کسب علم و دانش است و البته باید در کنار آن ایمان را همراه سازد یعنی علم با عمل به فرامین الهی و ائمه اطهار باشد.

جلالی تصریح کرد: شاخص بسیجی بودن یک دانش آموزی،اعتقاد و ایمان و درس خواندن و عمل به خوانده ها و احترام به والدین و کمک به دیگران و اخلاص در کارهاست و باید شما عزیزان این شاخص ها را در خود پرورش دهید.

رابط نمایندگی ولی فقیه در بسیج فرهنگیان شاهرود تاکید کرد: شما دانش آموزان باید با مسلح شدن به ایمان و علم در برابر تهدیدات گسترده دشمن واکسنه شوید و بسیج این مامن و محل واکسنه شدن شما عزیزان است و قدر این عنوان و نهادی که در آن وارد شده اید را بدانید.

سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان نیز در این مراسم با تقدیر از فعالیت های مسئولین مدرسه برای افتتاح واحد های بسیج گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیجی کسی که تمام تلاش خود را برای اعتلای اسلام و ارزش ها بدون هیچ چشم داشت و با اخلاص انجام می دهند.

وی افزود: باید دانش آموزان ما همه در بسیج حاضر باشند چرا که بسیج سنگری است در برابر تهدیدات نرم دشمنان در عصر حاضر و باید در این مسیر تلاش نماییم که جذب حداکثری داشته باشیم.

غنایی با برشمردن فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، معرفتی، بصیرتی، ورزشی، فرهنگی و هنری و سازندگی گفت: بسیج دانش آموزی با توجه به اهداف و ماموریت های خود در همه زمینه ها فعالیت می کند و تلاش این است که دانش آموزان را بر مبنای نسل تراز انقلاب اسلامی پرورش دهد.

وی با تاکید بر اهمیت دادن در حضور در حلقه های صالحین بسیج افزود: حلقه های صالحین بسیج تشکیل می شود تا شبهات و سوالات دینی و معرفتی و بصیرتی شما پاسخ داده شود و در جنگ نرم امروز شما با آگاهی و بصیرت در مقابل دشمن قرار گیرید و دفاع کنید.

در حاشیه افتتاح واحد های مقاومت نمایشگاه نقاشی دانش آموزان با موضوع استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا نیز افتتاح و توسط مسئولین مورد بازدید قرار گرفت.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها