خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز خبر داد:

برگزاری رزمایش مدافعان‌حریم‌ولایت با حضور ۴ گردان در الوند

رزمایش گردان های الی بیت المقدس در روزهای 13 و 14 آبان ماه سال جاری به استعداد 4 گردان با ماموریت رزمی،امنیتی و امدادی با حضور 1200 نفر از بسیجیان شهرستان البرز در شهر الوند برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۴۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ علیرضا حیدری فرماندهی سپاه ناحیه البرز اظهار کرد: رزمایش گردان های الی بیت المقدس در روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان ماه سال جاری به استعداد ۴ گردان با ماموریت رزمی،امنیتی و امدادی با حضور ۱۲۰۰ نفر از بسیجیان سلحشور و بصیر شهرستان البرز در شهر الوند برگزار می گردد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) ادامه داد: هدف اصلی فراخوانی گردان های الی بیت‌المقدس این است که بتوانیم آموزش های لازم و حفظ انسجام این گردان ها را مورد آزمایش قرار بدهیم.

وی عنوان کرد:از دیگر اهداف برگزاری اینگونه رزمایش ها آمادگی نظامی مقابل تمامی تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی و همچنین آمادگی مقابله با بلایای طبیعی شهرستان و استان می باشد.

حیدری افرزود:رزمایش گردان های الی بیت‌المقدس یک نکته ویژه دارد و آن هم اثبات این موضوع است که افرادی که در درون کشور زندگی می‌کنند و امنیت آرامش کامل دارند مرهون خون شهدا می باشد.

وی در ادامه گفت: متاسفانه برخی افراد صحبت های را مطرح میکنند و می گویند اگر ما آمادگی نظامی و تجهیزات نظامی نداشته باشیم مثل برخی کشور ها پیشرفت می کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) بیان کرد: این افراد سخت در اشتباه هستند همانگونه که مقام معظم رهبری نیز بیان کردند در مقابل تحولات منطقه و جهان باید آمادگی های لازم را داشته باشیم که به لطف خداوند گردان های الی بیت‌المقدس با آمادگی لازم پوشش دهنده گردان های امام حسین (ع) ما می باشند.

وی در پایان افزود:در این رزمایش علاوه بر آمادگی های نظامی نشست های بصیرتی و فرهنگی نیز برگزار میگردد تا بسیجیان در عرصه جنگ نرم نیز از آمادگی های لازم برخوردار باشند.

3001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها