خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی شبکه های سیمای جمهوری اسلامی

امروز شهدا از ما می خواهند امام شناس باشیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم

حجت الاسلام فاطمی منش در یادواره شهدای دانش آموز واحد پوینده ولایت شاهرود گفت: امروز شهدا از ما می خواهند امام شناس باشیم و با توجه به شناخت امام زمان در مسیر جلب رضایت ایشان حرکت کنیم و از حق فراموش نکنیم و با باطل مبارزه کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۹۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام مهدی فاطمی منش در یادواره شهید فهمیده و 127 شهید دانش آموز و شهدای مدافع حرم شهرستان شاهرود که به همت واحد پوینده ولایت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در مسجد امام محمدباقر(ع) شهرک کوثر شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به خصوص شهدای دانش آموز و ایام الله 13 آبان ماه با بیان اینکه شهدا امام شناس و زمان شناس بودند اظهار کرد: شهدا امام زمان خود را به خوبی شناخته بودند و نائب امام زمان را نیز به خوبی درک کرده بودند و برای همین جان خود را در کف به میدان مبارزه با استکبار و جبهه باطل نهادند و شهید شدند.

وی با بیان اینکه زمان شناس و امام شناس بودند ویژگی بسیار مهمی است افزود: ما باید ببینیم امام زمان از چه چیزی خوشش می آید و از چه چیزی متنفر و بیزار است،آیا اگر ما گوش تلفن همراه خود را به امام بدهیم شرمنده هستیم یا سرفراز؟آیا دین ماهواره سبب خوشنودی امام است یا ناراحتی و غصه ایشان؟ باید ما به خوبی این خوبی ها و بدی ها را بشناسیم و عمل کنیم.

فاطمی منش با بیان خاطراتی از شهدای عزیز دفاع مقدس بیان کرد: شهدای ما امام زمان و حضرت فاطمه را به عروسی خود دعوت می کردند و برای دفاع از اسلام و ارزش ها سر از پا نمی شناختند و همیشه آماده بودند آیا ما هم اینگونه هستیم.

کارشناس مجری شبکه دو سیما تاکید کرد: امروز شهدا از ما می خواهند امام شناس باشیم و با توجه به شناخت امام زمان در مسیر جلب رضایت ایشان حرکت کنیم و از حق فراموش نکنیم و با باطل مبارزه کنیم.

وی با اشاره به راهپیمایی 13 آبان روز مبارزه با استکبارجهانی گفت: همه ما که دل در گرو شهدا و امام و انقلاب و اسلام و حق داریم در این اجتماع بزرگ شرکت می کنیم تا مشت محکمی به دهان یاوه گویان داخل و خارج بزنیم و بگوییم ما نسل امروز با بصیرت تر از نسل های قبل در میدان مبارزه با استکبار هستیم و (شعار مرگ بر آمریکا) زنده است تا ما زنده هستیم.

عضو ستاد سیره شهدا قم با بیان اینکه شما دانش آموزان باید در راه شهدا حرکت کنید گفت: راه شهدا دفاع از حق و حقیقت و مبارزه و مقابله با باطل و ظلمت و تاریکی است و همه ما باید تلاش کنیم با کسب علم و دانش و شناخت صحیح راه و تبعیت از ولایت و امام زمان خود آینده انقلاب را روشن بسازیم.

فاطمی منش عنوان کرد: روز 13 آبان به ما درس پایداری و استادگی و مبارزه را آموخته و به تاکید رهبری این روز سرمشق ما برای مقابله با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست و باید مراقب باشیم که از سرمشق غفلت نکنیم که شرمنده شهدا نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها