خبرهای داغ:

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی و فنی حرفه ای خواهران شاهرود

مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی و فنی حرفه ای خواهران شاهرود با حضور مسئولین بسیج دانشجویی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۲۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دو دانشگاه فنی حرفه ای خواهران و علوم قرآنی شاهرود با حضور مسئولین بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود برگزار شد.

 محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مسئولین گذشته و اعطای احکام مسئولین جدید و اعلام برنامه ها بسیج دانشجویی و اهداف بسیج در سطح دانشگاه برنامه های شاخص بسیج دانشجویی را اردو های جهادی و طرح ولایت و راهیان نور عنوان نمود.

وی هدف از تشکیل مجموعه بسیج حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن و تحقق آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و افزود: این مجموعه به صورت تربیت نیروهای هم تراز با انقلاب اسلامی نشان می دهد و برای بیان شاخصی از یک بسیجی شاخص هایی را رهبر عزیزمان بیان فرموده اند را بیان نمود.

جلیلی تصریح کرد: رهبری تاکید دارند بسیجی سیاسی است اما سیاست زده و سیاسی کار نیست، عمیقاً متدین و متعبد است اما متحجر و خرافی نیست، با بصیرت است اما از خود راضی نیست، اهل جذب حداکثری است اما غیور است ، درباره ی اصول تسامح نمی کند، طرفدار علم است اما علم زده نیست، اخلاق اسلامی دارد اما این اخلاقش ریا کاری نیست، در آباد کردن دنیا فعال است اما خود اهل دنیا نیست.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی و فنی حرفه ای خواهران شاهرود 

لازم به ذکر است که در این مراسم از دانشگاه فنی حرفه خواهر لطیفی تودیع و خواهر میرشکار به عنوان مسئول بسیج دانشگاه معارفه و از دانشگاه علوم قرآنی برادر جهانی منش و خواهر ریسیان تودیع و برادر رحمیی خشت و خواهر عبداله زاده به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه معارفه شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها