بسیج دانشجویی خراسان رضوی:

استمرار انقلاب و آمریکاستیزی قرین یکدیگرند/ اجازه نمی‌دهیم تبلیغات‌چی‌های مواجب بگیر دشمن افکار عمومی را گمراه کنند

بسیج دانشجویی خراسان رضوی به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۸۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بسیج دانشجویی خراسان رضوی به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم

 ” … ظَنَنْتُمْ أَنْ يَخْرُجُوا وَ ظَنُّوا أَنَّهُمْ ما نِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَيْثُ لَمْ يَحْتَسِبُوا وَ قَذَفَ في‏ قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُمْ بِأَيْديهِمْ وَ أَيْدِي الْمُؤْمِنينَ فَاعْتَبِرُوا يا أُولِي الْأَبْصارِ”

(سوره ی حشر آیه )
 
13 آبان هر سال، یادآور طنین فریادهای آزادی خواهی و عدالت خواهی بت شکن زمان، حضرت امام خمینی رضوان الله‌علیه، علیه سلطه آمریکا جهان خوار است که با عطر خون‌های پاک و مطهر دانش آموزان عزیزی که در مقابل دانشگاه تهران بدست نظامیان رژیم منحوس پهلوی،  مظلومانه به شهادت رسیدند، آغشته شد.

پس از به بار نشستن آن فریادها و رشادت‌ها و شهادت‌ها، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، این حرکت تکامل پیدا کرد و دور جدیدی از مبارزه با آمریکا آغاز شد که همچنان نیز ادامه دارد.
 
در توصیف این روز همین بس است که حضرت روح الله (ره) این اقدام انقلابی را، انقلاب دوم نامید و اهمیت چنین اقدامی را به اندازه یک انقلاب دانست که توانست دست محافظه کاران داخلی و دشمنان خارجی این مملکت را برای همیشه قطع و آن را برای همیشه در اذهان و تاریخ ثبت کند.
 
این نامگذاری بدین معنا بود که انقلاب و آمریکا ستیزی قرین یکدیگرند و نمی‌توان ستیزه با  این شیطان بزرگ را کنار گذارد و همچنان مدعی استمرار انقلاب شد بلکه انقلاب اول و دوم لازم و ملزوم یکدیگرند.
 
متاسفانه در مقطع کنونی برخی از سابقون انقلاب، سعی در تطهیر چهره کریه ام الفساد قرن دارند و درصدد القای این مطلب خلاف واقع هستند که آمریکای اکنون با آمریکای کارتر تفاوت دارد.

ما از مسئولان خود که در جبهه‌های مختلف فعالیت و تلاش می‌کنند، با تمام توان حمایت می‌کنیم، اما ملت باید بیدار باشد و بداند که چه اتفاقی در حال وقوع است تا بعضی از تبلیغات‌چی‌های  مواجب بگیر دشمن، از روی ساده لوحی، نتوانند افکار عمومی را گمراه کنند چرا که تاکنون هیچ قرینه‌ای دال بر تغییر رویکرد خصمانه ایالات متحده به چشم نمی‌خورد.
 
امروز قدرت استکباری آمریکا می‌خواهد ملت ایران و ملت‌های مبارز آزادخواه را در همه دنیا، از همینه پوشالی خود بترساند. امروز سیاستی که آمریکا به دستیاران خود املا می‌کند، این است که هر مقاومتی در راه تسلط مطلق آمریکا باید از بین برود. دشمن، منتظر ضعف از طرف ملت طرفدار قرآن و اسلام است.

دشمنان باید از تسلیم شدن ملت ایران مایوس شوند. مسئولان نیز باید به استعدادهای ملت تکیه کرده و دست حاجت به طرف دشمن دراز نکنند. امروز عده‌ای اندک در تلاش در جهت عادی‌سازی رابطه با آمریکا هستند و انگار بدشان نمی‌آید شعار مرگ بر آمریکا از زبان ملت زخم خورده ایران اسلامی حذف شود. دولت نباید با خطای محاسباتی، خود را در موضع ضعف ببیند و دچار ترس و تردید شود چرا که با ایمان به خدا و اتکا به مردم می توان بر دشمن غلبه کرد.

 لازم می‌دانیم این نکته را مورد تاکید قرار دهیم که با ملت آمریکا مشکلی نداریم چرا که سیستم سیاسی حاکمیت در آمریکا به شکلی است که مردم آگاهی کافی از روند تصمیمات و اجرای سیاست‌های دولت ندارند.
 
جوانان مومن، متعهد و انقلابی با توکل به خدا و امید به آینده در راستای تداوم انقلاب اسلامی این میراث عظیم امام و شهدا، تمام همت خود را به کار خواهد بست و بار دیگر با رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و اجرای منویات ایشان را اولویت اصلی خود می‌داند و در پایان جهت اطلاع آن عده اندکی از آمریکا دوستان داخلی  یادآور می‌شویم که ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را برای اعتراض به سیاست‌های دولت و سردمداری آمریکا بر استکبار جهانی سر می‌دهد و جنبش دانشجویی و ملت ایران تا آخرین نفس از شعار مرگ بر آمریکا دست نخواهد کشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها