خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگي ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی:

استکبار ستیزی رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگي ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی گفت: استکبار ستیزی و سردادن شعار مرگ بر آمریکا رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۹۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

مسئول دفتر نمایندگي ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی  درحاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: امروز روز مبارزه با استکبار جهانی است که نه تنها مشکلات ایران اسلامی بلکه تمام مشکلات جهان یک بخشی از آن ریشه در استکبار جهانی بویژه شیطان بزرگ در راس آن آمریکا است .

حجت الاسلام عیسی سلیمانی افزود: از اولین روز انقلاب اسلامی طبق فرمایش رهبر انقلاب آمریکایی ها خباثت خود را شروع کردند و به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی بابیان اینکه حضرت امام از همان اوایل  خطر استکبار جهانی را به مردم گوش زد کردند، یادآورشد: تا به امروز  رمز پیروزی ملت بزرگوار ایران اسلامی شعار مرگ بر آمریکا است .

سلیمانی تصریح کرد: اگر  یک روز به این سمت وسو بریم که شعار استکبار ستیزی ما کمرنگ شود که متاسفانه در بخشی از نخبگان سیاسی واجتماعی ما معمولا این رنگ وبو  که آمریکا را بزک کنند دیده می شود که این نگاه در درون برخی از افراد در جامعه متاسفانه وحتی مدیران هم هست که این بسیار هجمه خطرناکی است.

مسئول دفتر نمایندگي ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی در پایان افزود:به کوری دشمنان؛ ملت شهید پرور انقلاب اسلامی همچنان محکم شعار ومبارزه با آمریکا و استکبار را ادامه خواهند داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها