خبرهای داغ:
مسئول عملیات سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز :

آمادگی رزمی بسیجیان را در رزمایش فداییان حریم ولایت به نمایش خواهیم گذاشت

مسئول عملیات سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت:آمادگی رزمی و نظامی بسیجیان گردان های الی بیت المقدس سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز را در رزمایش فداییان حریم ولایت به نمایش خواهیم گذاشت .
کد خبر: ۸۷۷۲۴۷۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
سرهنگ مصطفی علی نیا مسئول عملیات سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در رابطه با رزمایش فداییان حریم ولایت در گفتگو با بسیج اظهارداشت : آمادگی رزمی و نظامی بسیجیان گردان های الی بیت المقدس سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز را در رزمایش فداییان حریم ولایت به نمایش خواهیم گذاشت .

سرهنگ علی نیا گفت : آمادگی بسیجیان گردان های الی بیت المقدس در بالاترین سطح توان آمادگی قرار داشته و آماده است در بدترین شرایط در مقابل هر نوع تهاجم و تهدید ایستادگی کند .

وی افزود : در همین راستا در جهت ایجاد آمادگی آموزش نظامی و توان عملیاتی کلاس های آموزشی عملیات کوی و برزن ، حفاظت اطلاعات ، امداد و نجات و مقابله با آشوب های خیابانی برای بسیجیان اجرایی گردیده است .
وی خاطرنشان کرد : دشمنان ما علاوه بر اینکه از قدرت موشکی و تجهیزات نظامی ما هراس دارند از روحیه جهادی و تفکر ایثار و فداکاری در بسیجیان آنچنان وحشتی دارند که هیچ گاه حتی تصور  رویارویی مستقیم با ما را نخواهند داشت و ما این وحشت را به وضوح در هنگام دستگیری تعدادی از سربازان نیروی آمریکا در خلیج فارس توسط پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاهده کردیم .
سرهنگ علی نیادر پایان گفت  : در رزمایش فداییان حریم ولایت به همه نشان خواهیم داد که بسیجیان جان برکف جمهوری اسلامی در راه دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام هیچ ترسی در دل نداشته و با اتکا به نیروی ایمان و قدرت الهی در راه پیروی از ولایت فقیه آماده جان فشانی می باشند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها