خبرهای داغ:
نماينده مردم شاهرود و ميامي در مجلس دهم

سياست هاي دولت بايد به نحوي حركت كند كه به سوي بي نيازي كشور از بيگانگان گام برداريم

دکتر حسینی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شاهرود گفت: سياست هاي دولت بايد به نحوي حركت كند كه به سوي بي نيازي كشور از بيگانگان گام برداريم چرا كه تمام ظرفيت ها را در درون خود نهفته داريم كه اميدواريم روزي شاهد شكوفايي اقتصاد در ايران باشيم.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۴۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دكتر سيد حسن حسيني شاهرودي در دومين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد شاهرود به ميزباني فرمانداري ويژه شاهرود برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه بايد توجه داشت كه هم اكنون در جهاد اقتصادي به سر مي بريم ليكن هر گامي كه در راستاي اشتغال و اقتصاد برداشته و هرقلمي كه بر روي كاغذ نوشته شود يك اقدام جهادي محسوب مي شود و بايد قدردان آن باشيم اظهار کرد: پيگيري مشكلات واحدهاي صنعتي حركتي جهادي مي طلبد و بايد از اهميت بخشيدن به واحدهاي توليدي كوچك آغاز شود.

وي تصريح كرد: با توجه به آمار تا كنون به مشكل ۲۰ واحد توليدي در شاهرود رسيدگي و مشكلات آنها رفع شده ليكن بايد گفت اين امر به خودي خود، مقوله اي خوب است اما بايد اين روند تسريع و تسهيل در زير مجموعه ها نيز در منتهي اليه آن انجام شود.

دبير اول كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت: كارگروه رفع موانع توليد در استان سمنان و شهرستان شاهرود طي هشت ماه گذشته و درست در زماني كه نام گذاري سال به نام اقتصاد مقاومتي مطرح شد، شكل گرفته است، و اين امر نشان مي دهد كه ما نيز بايد آرايش جنگي بگيريم ليكن امروز كارگروه اشتغال يك اتاق جنگ محسوب مي شود تا رويه‌ها را تغيير دهيم و طبق برنامه و مصوبات كار را پيگيري كنيم و زماني كار ارزشمند است كه بتواند گره اي را باز كند.

حسيني شاهرودي خاطرنشان كرد: در اين كارگروه مشكلات بسياري از جمله گروه چند صد نفري كشاورزان حل شد كه بررسي ها نشان داد اشتغال استان در هر كدام از واحدهاي توليدي به معناي ازدياد نان آور و در نهايت رضايت عامه مردم بوده است.

وي در ادامه به بازگشايي مجدد كارخانه كنستانتره شاهرود اشاره كرد و ابراز داشت: اين كارخانه سه سال در تملك بانك بود و در اين بين تنها ضرر مشمول كشاورزان شد، از سوي ديگر همت و اراده مسئولان استاني اين واحد را مجدد راه اندازي كرد و قيمت انگوري كه از باغدار ۴۰۰ تومان خريداري مي شد به يك هزار و ۶۰۰ تومان رسيد و اين به بركت اقدام جهادي بود كه در استان انجام شد كه در نهايت راه اندازي واحدهاي نيمه تعطيل باعث دلگرمي همه مسئولان، نهادها و آحاد مردم خواهد شد.

نماينده مردم شاهرود و ميامي در مجلس دهم گفت: عزم و اراده براي رونق توليد بايد به مجموعه‌هاي زيرين يا واحدهاي خرد درون شهرستاني نيز انتقال پيدا كند تا شاهد رشد و شكوفايي بيشتر در اقتصاد و به خصوص در ايام پاياني دولت يازدهم باشيم چراكه دولت نيز همت كرد تا در راستاي تحقق اقتصاد پويا گام‌هاي ارزشمندي برداشته شود كه نمونه بارز آن زماني است كه رياست جمهوري براي معرفي وزراي جديد به مجلس ورود پيدا كرد و در نخستين كلام به حوزه اقتصاد و تلاشي كه در اين بين بايد انجام شود سخنراني داشت.

حسيني شاهرودي افزود: سياست هاي دولت بايد به نحوي حركت كند كه به سوي بي نيازي كشور از بيگانگان گام برداريم چرا كه تمام ظرفيت ها را در درون خود نهفته داريم كه اميدواريم روزي شاهد شكوفايي اقتصاد در ايران باشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها