خبرهای داغ:
طی آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه شهرستان آبیک:

لطفی‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان آبیک معرفی شد

‍ طی مراسمی سرهنگ مسلم لطفی‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک معرفی و مشغول به کار شد و از زحمات سرهنگ برین با اهداء‌ لوح تجلیل و تقدیر گردید.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۴۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین: مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک با حضور امام جمعه، علی رحمانی فرماندار شهرستان آبیک،سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین، عباس برزگر جانشین سپاه صاحب الامر  و جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی باران برگزار شد.
علی رحمانی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده سرهنگ برین و خیر مقدم به سرهنگ لطفی زاده اظهار کرد: مسئولیتها همه گذرا است و خوبی‌ها و پاسداشت‌ها  و نیکی‌ها ماندگار است.
وی افزود:در این شهرستان از دیرباز سپاه جز ارکان بسیار مهم بوده است که در راستای برقراری تامین امنیت، نظم، آرامش، اجرای برنامه فرهنگی و علمی نقش‌آفرینی خاصی داشته است.

فرماندار آبیک افزود:اگر تاریخ جنگ را رقم بزنیم سپاه نقش آفرینی خاصی در دوران دفاع مقدس بوده و امروزه علاوه بر تجهیز و تقویت و توسعه فرهنگی وانجام ماموریت داخلی در فرسنگها دورتر از حرم دفاع می‌کنند و  جا دارد از شهدای مدافع حرم به نیکی یاد کنیم و مأموریتهای سپاه در قالبهای مختلفی تعریف شده است.
وی ادامه داد: از زمانی که توفیق خدمت در شهرستان آبیک را داشته  ام  اعضای شورای تامین و همه عزیزان سپاه و در راس حاج آقا برین با دلسوزی هرچه تمام تر در برقراری نظم، امنیت و آرامش تلاش نموده اند و  همدلی خوبی در شهرستان و بین مسئولین  برقرار است و   جمع حاضر گواهی بر این مطلب است و برین به عنوان سرباز ولایت و همه ارکان نظام بوده، هست و خواهد بود.
علی رحمانی افزود: سرهنگ برین در کارهای فرهنگی، اجتماعی، برگزاری یادواره‌های شهداء، یادواره شهدای   محله نقش ماندگاری ایفا کرده اند.

وی ادامه داد:ایشان با بینش بلند خود خدمات ارزنده ای را ایفا کردند و همه این خصوصیات خوب را توام با هم داشته است. امروز با این چنین شخصیتی حسب ظاهرا وداع می‌کنیم و هیچگاه خدماتشان را از یاد نخواهیم برد‌ و این خدمات ارزشمند است.

فرماندار ابیک ادامه داد:جای خرسندی است که از رفتن ایشان همه دوستان و مسئولین ناراحت هستند،دوری از ایشان بسیار سخت است و اگر این جمع امروز حاضر است به دلیل خدمات بی منت ایشان در تمامی زمینه ها بوده است که تمامی این عملکردها به برکت امام(ره)، انقلاب و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری است که این چنین پاسدارهایی را تربیت کرده است.

وی ادامه داد:خلوص نیت برین بسیار زیباست، در هر سیستمی جابه جایی وجود دارد که این  جابجایی‌ها برای پیشرفت نهاد و سازمانها است.

این مقام مسئول در پایان ضمن عرض خیر مقدم به سرهنگ لطفی زاده اظهار کرد: انشاالله ایشان با تجربیاتشان نه تنها ادامه دهنده راه سرهنگ برین باشند بلکه راه ایشان را ارتقاء دهد.
 
 
6001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها