خبرهای داغ:
حجت الاسلام مصائبی:

پیاده روی اربعین بسترسازی برای ظهور امام زمان(عج) است

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین اذعان کرد: نگاه شیعه به عصرکنونی، نگاه انتظار عصر غیبت است و پیاده روی اربعین نوعی بسترسازی برای ظهور امام زمان(عج) می‌باشد.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۶۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
حجت‌الاسلام علی مصائبی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون همایش پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: همایش پیاده‌روی اربعین یک سنت حسنه است که با حضور میلیونی زائرانی با پای پیاده و دلی آکنده از عشق و محبت، به زیارت امام حسین(ع) می‌روند.
وی ایجاد انسجام و وحدت بین عاشقان اهل‌بیت را از دستاوردهای این پیاده‌روی دانسته و تصریح کرد: در این همایش میزان علاقه‌مندی مردم به اهل‌بیت کاملا ملموس است.
این مسئول اضافه کرد: همایش پیاده‌روی اربعین نشان‌دهنده میثاق هم‌بستگی و هم‌پیمانی در میان تمام دوستداران و پیروان اهل‌بیت می‌باشد.
مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین پیاده روی اربعین را نوعی بسترسازی برای ظهور امام زمان(عج) دانست و تشریح کرد: نگاه شیعه به عصرکنونی، نگاه انتظار عصر غیبت است و به امید ظهور حضرت مهدی(عج) و برقراری عدالت توسط ایشان روزگار خود را سپری می‌کنند.
مصائبی با بیان این‌که همایش اربعین حسینی تنها مختص شیعیان نیست، توضیح داد: امروز ما شاهد عاشقان و زائرانی از سراسر جهان هستیم که با پای پیاده و تحمل دشواری‌های بسیار خود را برای عزاداری اربعین به کربلا می‌رسانند.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی اربعین زمینه‌ساز ایجاد وحدت و الفت در بین مسلمانان جهان است و این پیاده‌روی بیعت مردم با اهل‌بیت حتی با گذشت سال‌های بسیار را به نمایش می‌گذارد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها