خبرهای داغ:

ديدار جانشين سپاه استان سمنان و مسئولان روابط عمومي اين يگان با مديركل صدا و سيماي مركز سمنان

جانشين سپاه استان سمنان به همراه مسئولان روابط عمومي اين يگان با مديركل صدا و سيماي مركز سمنان ديدار و از خدمات و حضور شايسته اين مركز در برنامه‌ هاي مختلف سپاه و بسيج تقدير كردند.
کد خبر: ۸۷۷۵۱۴۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، اسحاق هراسانيان جانشين سپاه استان سمنان به همراه هيأتي متشكل از معاون روابط عمومي و همچنين مدير اطلاع رساني اين يگان به ديدار منتظرحجت مديركل صدا و سيماي مركز سمنان رفتند و از فعاليت ها، حضور و خدمات شايسته اين مركز در برنامه‌هاي مختلف سپاه و بسيج تقدير كردند.

در اين ديدار اسحاق هراسانيان جانشين سپاه استان سمنان اظهار داشت: جاي تقدير است كه صدا و سيماي مركز سمنان در مراسم ها و مناسبت هاي مختلف پاي كار هستند و الحق و النصاف فعالانه در زمينه انعكاس اخبار و فعاليت ها تلاش مي كنند.

وي بيان داشت: در بحث برگزاري رزمايش بزرگ الي بيت المقدس نيز صدا و سيماي استان سمنان همچون هميشه پوشش خوبي از برنامه داشت كه جاي تقدير دارد.

منتظر حجت مديركل صدا و سيماي مركز سمنان با بيان اينكه افتخار مي كند كه يك بسيجي است و در خدمت نظام و سپاه،‌گفت: يكي از مهمترين مسائلي كه در دستور كار صدا و سيماي مركز سمنان است پرداختن به مسائل فرهنگي و اسيب هايي كه امروزه در اين حوزه از جمله با وجود ماهواره ها و شبكه هاي مجازي در جامعه رخنه كرده است كه از جمله آن مي توان به برنامه فانوس كه به بررسي مضرات ماهواره مي پردازد، اشاره كرد.

وي بيان داشت:‌براي ما مايه افتخار است كه سردار آسودي از مجموعه سپاه تهران برنامه‌ هاي ما رصد كرده و براي اجراي برنامه فانوس لوح تقديري براي ما ارسال كردند.

مديركل صدا و سيماي مركز سمنان گفت: از ديگر مباحثي كه در اولويت برنامه هاي صدا و سيما قرار دارد پرداختن به منويات رهبر معظم انقلاب از جمله اقتصاد مقاومتي است و از ديگر برنامه ها سواد رسانه اي و فرهنگ شهروندي است كه در همواره در نظر داشته ايم در كنار ديگر برنامه هاي تفريحي به اين برنامه ها به صورت ويژه بپردازيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها