مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه در گفتگو با "بسیج":

انتخابات آمریکا هرچه باشد بازهم نتیجه آن دشمنی با ملت ایران خواهد بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه بیان داشت: انتخابات آمریکا هرچه باشد باز هم نتیجه آن دشمنی با ملت ایران خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۷۵۲۴۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
حجت الاسلام سیدمهدی قدمگاهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: کینه سردمداران آمریکا با ملت ایران همیشگی و دائمی است و علت آن هم از دست رفتن منافع و موقعیت آن‌ها در منطقه و همچنین داخل کشورمان می باشد.

حجت الاسلام قدمگاهی بیان داشت: ملت همیشه در صحنه ایران همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و همچنین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در تمام صحنه های مهم و حیاتی نظام مقدس ایران اسلامی همچون هشت سال دفاع مقدس یا حماسه 13 آبان 1357 حضور پررنگ و مستمر داشته و همواره مشت محکم خود را بر دهان آمریکا و متحدان او زده اند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه زاوه با بیان اینکه انتخاب هر فردی در آمریکا بعنوان رئیس جمهور فرقی به حال ملت ایران نمی کند، افزود: کسانی که فکر می‌کنند با انتخاب هر فرد مشخصی وضعیت ما بهتر می شود به شدت خیال خام و واهی نموده اند زیرا اگر کسی گول وعده های گمراه کننده و سراب‌گونه مقامات آمریکایی را بخورد و به آنها عمل نماید بطور قطع به هلاکت خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره به چند مناظره اخیر دو کاندیدای ایالات متحده آمریکا افزود: همه دنیا مشاهده نمودند که چگونه هر دوی آن‌ها از فسادهای اخلاقی، اقتصادی و فرهنگی یکدیگر پرده برداشته و حال اینکه چطور ممکن است چنین افرادی بعنوان رئیس جمهور بزرگترین دشمن ملت مسلمان ایران بخواهند از منافع ما دفاع نمایند. 
 
قدمگاهی در پایان گفت: انتخابات آمریکا هرچه باشد بازهم نتیجه آن دشمنی با ملت ایران خواهد بود. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها