فرماندار بجستان:

حلقات صالحین یک ظرفیت بالقوه برای توسعه فرهنگی است

فرماندار بجستان حلقات صالحین را یک ظرفیت بالقوه برای توسعه فرهنگی دانست و گفت: حلقه‌های صالحین سپاه یک ظرفیت بالقوه برای پیش‌برد و توسعه فرهنگی است و باستی از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده و زمینه توسعه حلقات را فراهم کرد.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۱۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین ابراهیمی کردیانی در دیدار خود با فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه بجستان ظهارکرد: جبهه فرهنگی امروز بیشترین نیاز را به مجموعه سپاه دارد و مطالبه رهبری حاکی از این امر و کم کاری ما در این جبهه است و بایستی از تمام ظرفیت خود در استای محقق کردن مطالبات رهبری استفاده و قدم های مستحکمی برداریم.

وی حلقات صالحین را یک ظرفیت بالقوه برای توسعه فرهنگی دانست و گفت: حلقه های صالحین سپاه یک ظرفیت بالقوه برای پیش برد و توسعه فرهنگی است و باستی از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده و زمینه توسعه حلقات را فراهم کرد.

ابراهیمی ضمن اشاره به آسیب های اجتماعی اذعان کرد: آسیب های اجتماعی زمینه ی چندین آسیب دیگر است و برای بر طرف کردن اسیب های از قبیل اشتغال باید در قدم اول به اسیب های اجتماعی پرداخت.

وی افزود: امروز با شرایط موجود که سود وام های دولتی کم نیست و خانواده ها در توانشان نیست تا وام با این سود دریافت کنند، سپاه میتواند با اعطای وام های کم بهره زمینه ساز اشتغال در شهرستان باشد.

ابراهیمی در پایان این مراسم ضمن این که خود را بسیجی و از بدنه سپاه دانست خاطر نشان کرد: نظام نیازمند بسیج و تفکر بسیجی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها