خبرهای داغ:
فرمانده حوزه نبی‌اکرم‌(ص) سپاه ناحیه امام حسن‌(ع) قزوین:

رزمایش مدافعان حریم ولایت خاری در چشم استکبار جهانی است

فرمانده حوزه نبی‌اکرم‌(ص) سپاه ناحیه امام حسن‌(ع) قزوین با اشاره به برگزاری رزمایش مدافعان حریم ولایت گفت: این رزمایش خاری در چشم دشمنان و استکبار جهانی‌ است.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۹۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
سید مرتضی بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری رزمایش مدافعان حریم ولایت اظهار داشت: این رزمایش خاری در چشم دشمنان و استکبار جهانی‌ است.

سید مرتضی بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قزوین با اشاره به برگزاری رزمایش مدافعان حریم ولایت اظهار داشت: این رزمایش خاری در چشم دشمنان و استکبار جهانی‌ است.

وی افزود: امروز دنیای استکبار تمام تلاش خود را می‌کند که انقلاب اسلامی به یک الگو در دنیا تبدیل نشود و در این راه کمر بسته است که از راه‌های مختلف سیاسی‌، نظامی، اقتصادی و فرهنگی به انقلاب صدمه بزند.

فرمانده حوزه نبی‌اکرم‌(ص) سپاه ناحیه امام حسن‌(ع) قزوین تصریح کرد: بسیجیان با تبعیت از مقام معظم رهبری و لبیک‌گویی به ایشان در راه جانفشانی از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی ثابت‌قدم هستند و در این رزمایش اقتدار بسیج را در دفاع از مرز و بوم و مهین اسلامی به نمایش در می‌آورند.

بابایی عنوان کرد: هدف از این رزمایش ایجاد، حفظ و ارتقای آمادگی جسمانی  و مهارت‌های رزمی بسیجیان شورای حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه در سطح کیفی بالا بوده و امیدواریم با بهره‌گیری از اساتید مجرب برای بسیجیان برگزار شود.

این مسؤول ادامه داد: این اهداف با اولویت‌بندی مشخص در تمام سطوح سنی در طول رزمایش با سین مشخصی برای بسیجیان برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه نبی‌اکرم(ص) در پایان یادآور شد: ارتقاء سطح دانش و توانمندی بسیجیان در مقابله با خطرات احتمالی، حوادث طبیعی و غیرمترقبه  و همچنین تمرینات آمادگی دفاعی بسیجیان در شرایط بحرانی با به‌کارگیری از امکانات و ادوات موجود یگانی در کمک به امداد و نجات حادثه‌دیدگان، کاهش اثرات و بلایی طبیعی از اهداف دیگر این رزمایش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها