خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

پیاده روی اربعین تبلیغ عالم تشیع واسلام است

امام جمعه میامی با اشاره پیاده روی اربعین حسینی گفت: پیاده روی اربعین تبلیغ برای عالم تشیع و عالم اسلام است.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۷۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال عالم وفیلسوف علامه طبابایی به آغاز هفته کتاب وکتابخوانی اشاره کرد وگفت: بدترین وپر خسارت ترین تنبلی ها تنبلی در کتاب خوانی است.

وی افزود: خیلی درد است که نوجوانان وجوانان ما ساعت ها پای تماشای برنامه ورزشی، فیلم وتبلیغات می نشینند ولی حوصله خواندن چند صفحه کتاب را ندارند.

صفائی پور با اشاره به انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: انتخابات آمریکا هیچ تاثیری در سیاست نه شرقی ونه غربی ما ندارد.

امام جمعه میامی به شگردهای توطئه دشمن که بارها توسط مقام معظم رهبری به مردم ومسئولان یادآوری شده بود، اشاره و تاکید کرد: دشمن منتظر نفوذ در حوزه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی وفرهنگی است.

وی به بیانات رهبر انقلاب در خصوص فرهنگ اشاره کرد وافزود: گاهی مسائل فرهنگ خواب را از چشم آدم می گیرد و ماباید در مقابل تهاجم فرهنگ و جنگ نرم ایستادگی کنیم.

صفائی پور تصریح کرد: احیاء فرهنگ وفریضه امر به معرف ونهی از منکر یکی از راه های مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

امام جمعه میامی احیاء این دوفریضه را زیربنای پا برجابودن همه فرائض الهی دانست وگفت: همه مسئولان ومردم موظفیم جامعه را به سمت معروف سوق دهیم.

وی با اشاره به پیاده روی اربعین گفت: این پیاده روی و اجتماع عظیم تقویت دین وبیداری جهان اسلام را به دنبال داردکه در واقع تبلیغ عالم تشیع واسلام است.

صفائی پور به سخن رهبر انقلاب درخصوص اربعین اشاره کرد وافزود: پدیده بی نظیر و حرکت عظیم و پرمعنای راهپیمایی اربعین حسنه ای ماندگار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها