خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

رسالتی بالاتر از پاسداری در دنیا یافت نمی شود

استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: رسالتی بهتر از پاسداری در دنیا پیدا نمی شود و اگر ملکوت پاسداری نظام را به ما نشان بدهند یک لحظه آن را با دنیا عوض نخواهیم کرد، ولی این هم تکلیف و مسئولیت شما را سنگین می‌کند و مهمترین بخش این مسئولیت اخلاق و ولایتمداری است.
کد خبر: ۸۷۷۶۹۵۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کلاس اخلاق با سخنرانی حجت الاسلام محمدی استاد حوزه و دانشگاه ازقم  در حسینیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه برگزار شد.

دراین سخنرانی حجت الاسلام محمدی  به مسئله اخلاق سیاسی و اعتقادی پرداخت و اظهار کرد: مهمترین عامل موفقیت پیغمبر اکرم در مدینه برقرار کردن نظام اخلاقی بود.

وی ادامه داد: امت اسلام در طول 50سال بعد از رحلت پیغمبر به لحاظ اخلاقی دچار انحراف شدیدی شدند و این بداخلاقی ها باعث به وجود آمدن واقعه عظیم کربلا شد و امروزه هم اگر این بداخلاقی ها ادامه پیدا کند کمر جامعه را خواهد شکست.

محمدی بیان کرد: از ابتدای اسلام تاکنون به جز 10سال حکومت پیغمبر در مدینه و 6 سال حکومت علی (ع)در کوفه و 6 ماه حکومت امام حسین (ع) هیچ نظامی به اندازه نظام اسلامی ما مورد قبول اسلام نبوده است و در دنیا نمی توان پیداکرد نظامی را که در راس آن یک فقیه عادل و جامع الشرایط باشد، این همان نظام اخلاقی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به پاسداران گفت: این اخلاق است که باعث شده است شما این لباس سبز و مقدس را بر تن کرده و بر اساس همان اعتقادات و اخلاق پیغمبر در جبهه های سوریه و عراق در مقابل سفیانی های زمان پیغمبر که در این زمان همان داعشیان و تکفیری ها هستند ایستادگی کرده و در دفاع از نظام اسلامی و اخلاقی و حفظ آن جانفشانی می کنید و بدانید همه ثواب آن در پرونده اعمال ثبت می شود .

این استاد دانشگاه تصریح کرد: رسالتی بهتر از پاسداری در دنیا پیدا نمی شود و اگر ملکوت پاسداری نظام را به ما نشان بدهند یک لحظه آن را با دنیا عوض نخواهیم کرد، ولی این هم تکلیف و مسئولیت شما را سنگین می‌کند و مهمترین بخش این مسئولیت اخلاق و ولایتمداری است.

محمدی در پایان  سخنان خود تبیین کرد: سفیانی زمان امام حسین همان یزیدیان بودند، سفیانی زمان ما هم همین داعشیان هستند که همچون یزیدیان سر بریدن برایشان بسیار راحت است.

وی اضافه کرد: این جریان جریان تازه ای نیست و بنده اعتقاد دارم آمریکا و حامیان او نیز دجال و از همین نسل هستند.

محمدی با اشاره به روایات گفت: روایت است که قبل از ظهور امام زمان 70دجال ظهور می کند، دجال یک مکتب و یک اندیشه است نه فرد که در طول تاریخ نیز این مکتب دجالیت در جریان بوده است.

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها