واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما به نصب تصاویرسران فتنه دردانشگاه علامه:

دانشگاهیان، مسئولان و تشکل‌ها سکوت خود را در برابر تطهیر سران فتنه در دانشگاه‌ها بشکنند

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما از همه فرهیختگان، دانشجویان، اساتید، دلسوزان، مسئولان انقلابی و تشکل‌های دانشجویی خواست سکوت خود را در برابر ادامه روند موجود و تطهیر سران خائن و غافل فتنه ۸۸ در دانشگاه ها بشکنند.
کد خبر: ۸۷۷۶۹۵۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما طی بیانیه‌ای در محکومیت نصب تصاویر سران فتنه در دانشگاه علامه طباطبایی و در حمایت از تحصن اعتراضی مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه اعلام کرد: از همه فرهیختگان، دانشجویان، اساتید،دلسوزان، مسئولان انقلابی و تشکل‌های دانشجویی تقاضامندیم سکوت خود را در برابر ادامه روند موجود و تطهیر سران خائن و غافل فتنه 88 در دانشگاه ها بشکنند.


در ابتدای این بیانیه آمده است: مطلع شدیم برادر گرامی فعال دانشجویی و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی جناب آقای حسین کیانی در پاسخ به قانون شکنی‌های مکرر انجمن اسلامی دانشگاه و عدم توجه به تذکرات شفاهی در دفعات گذشته و فعلی در نصب عکس سران فتنه و پس از پیگیری مسیرهای قانونی و عدم پاسخ گویی مسئولین دانشگاه علامه طباطبایی در چارچوب قانون و عدم حصول نتیجه دست به تحصن زده است. در حالی که رهبر معظم انقلاب چندین‌بار مسئله فتنه و فتنه‌گران را خط قرمز انقلاب دانسته‌اند متاسفانه بار دیگر شاهد نقض خطوط قرمز نظام و نقض مصوبه شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه در انتشار عکس سران خائن و غافل فتنه 88 در دانشگاه علامه طباطبایی بودیم.این در حالی است که طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه کشور انتشار عکس سران فتنه 88 در محیط دانشگاه ممنوع بوده و طبیعتا باید در این زمینه با تشکل‌ها و جریانات خاطی برخورد قانونی صورت گیرد.

در ادامه تاکید شده است: آیا مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی که با گذشت چند روز از این اقدام وقیحانه در نصب عکس سران فتنه با سکوت خود مهر تایید بر این اقدام زده‌اند و بر طبق اخبار موثق نسبت به تذکرات دانشجویان انقلابی دانشگاه بی تفاوت بوده اند فراموش کرده‌اند که فتنه‌گران در روز قدس که براى دفاع از فلسطین و علیه رژیم غاصب صهیونیستی است، با روزه خواری علنی در ماه رمضان به نفع رژیم غاصب صهیونیست و علیه فلسطین اشغالی شعار انحرافی نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران را سر دادند.

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما ادامه داد: اگر مسئولان دانشگاه علامه فراموش کرده‌اند دانشجویان انقلابی به خوبی یاد دارند که فتنه گران روز 16 آذر 88به تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) اهانت کرده و شعارهایی علیه مقدسات دینی مردم سر دادند. مطمئنا هیچ کس فراموش نکرده فتنه‌گران در روز عاشورای88 ضمن شعار علیه جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه، وقاحت را به بالاترین حد رساندند و با هتک حرمت عزاداری سرور و سالار شهیدان به سوت و کف و هلهله و آتش زدن بنرهای عزاداری سرور و سالار شهیدان پرداختند... و تمام این مسائل و بدتر از آنها به دلیل ندانم کاری و بغی واضح سران فتنه رخ داد. همان‌ها که تذکرات مختلف دلسوزان نظام و بالاخص رهبر معظم انقلاب را نادیده گرفتند.

این تشکل دانشجویی در ادامه تاکید کرد: از همه فرهیختگان، دانشجویان، اساتید، دلسوزان، مسئولان انقلابی و تشکل‌های دانشجویی تقاضامندیم سکوت خود را در برابر ادامه روند موجود و تطهیر سران خائن و غافل فتنه 88 در دانشگاه ها بشکنند. چه آنکه ادامه این رویه دیگر حتی به « تطهیر سران فتنه 88» هم ختم نمی‌شود.  لذا جامعه دانشگاهی ضمن محکومیت شدید این اقدام وقیحانه در نصب تصاویر سران فتنه در دانشگاه علامه طباطبایی و اقدام های مشابه در برخی از دانشگاه‌های دیگر  حمایت قاطع خود را از تحصن مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه انقلابی اعلام می‌داریم. امیدواریم تذکر دلسوزانه ما بسیجیان دانشگاه صدا و سیما مورد توجه قرار گیرد و سبب اقدام عملی در جهت رعایت قوانین و مصوبات شورای عالی امنیت ملی در دانشگاه ها و برخورد با خاطیان شود.

در پایان این بیانیه آمده است: ضمن تذکر و مطالبه جدی از مسئولین جهت جلوگیری از این روند خاطرنشان می‌کنیم که خط قرمز محیط دانشجویی مسئله فتنه و فتنه گران است در صورت استمرار انفعال مسئولین وزارت علوم و مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی سکوت خود را خواهیم شکست و علی‌رغم میل باطنی مطابق بند میم وصیت نامه امام راحلمان عمل خواهیم نمود.


 
ارسال نظرات