خبرهای داغ:
فرمانده حوزه ایثار بسیج دانش آموزی بسطام خبر داد:

تولید نمايش عروسكي باب اسفنجي،عروسك غربي و اثر موسیقایی در شاهرود

شاکری گفت: نمایش عروسکی باب اسنفجی، عروسک غربی و اثر موسیقایی به همت بسیج دانش آموزی بسطام در حال تولید است.
کد خبر: ۸۷۷۷۵۷۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

سيدمهدي شاكري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهمیت هنر در جامعه و استفاده از این مقوله در باروری فرهنگ جامعه اظهار کرد:بسیج دانش آموزی به عنوان خط مقدم جذب نسل جدید جامعه به بسیج و توجه دادن به ارزش های اسلامی و انقلابی باید از هنر استفاده نماید و در این راستا فعالیت های مختلفی در حال اجراست.

وی افزود: در همین راستا و با همت و تلاش اعضا حوزه بسيج دانش آموزي ايثار شهر بسطام اقدام به تولید دو اثر هنری در مقوله نمایش و موسیقی در دستور کار قرار گرفته و اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

شاکری خاطر نشان کرد: نمايش عروسكي باب اسفنجي در ايام هفته بسيج مستضعفین درسالن سينما فرهنگ شاهرود اكران خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي ايثار با بیان اینکه نويسندگی وكارگردانی اين نمايش به عهده خودم است تصریح کرد: هدف از اكران اين تئاتر عروسكي ،شناساندن عروسكهاي غربي و ستايش عروسكهاي پارسي است.

وی ادامه داد: در اين نمايش 15 نفر در روي سِن و پشت سِن حضور دارند و اكنون این گروه در سينما فرهنگ شاهرود درحال تمرين و آماده سازي این نمایش عروسکی برای کودکان هستند.

شاکری با اشاره به تولید اثر موسيقايي شهرستان شاهرود گفت: آهنگ و ترانه شهرستان شاهرود با هدف شناسايي مراكز گردشگري و ديدني و بزرگان ديني، مذهبي، هنري و شناسايي شهداي شاخص شهرستان هاي شاهرود در حال تهيه مي باشد.

وی افزود: اين اثر موسيقايي در 5 بهمن ماه، همزمان با روز شهرستان شاهرود در مراسمی رونمایی می شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها