خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود

عده ای به دنبال تفرقه و ایجاد دو قطبی در جامعه هستند

حجت الاسلام شریفی در گردهمایی هیئت عاشقان ولایت شاهرود گفت: عده ای در جامعه به دنبال تفرقه و ایجاد دو قطبی در جامعه هستند تا از این طریق به اهداف شوم خود و ایادی استکباری که دستور می گیرند برسند.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۷۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در گردهمایی ماهانه هیئت عاشقان ولایت بسیج مساجد و محلات ولایت که با حضور فرماندهان و سرگروه های صالحین پایگاه های تابعه به میزبانی پایگاه خاتم الانبیا(ص) مسجد مصلی برگزار شد در سخنانی نسبت به اهمیت آموزش و تربیت بسیجیان در قالب حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات حلقه های صالحین در راستای افرایش معرفت و بصیرت در بسیجیان جامعه و ارتقا سطح کیفی و کمی فکری و اعتقادی بسیجیان انجام می شود.

وی افزود: تهدیدات دشمنان در جنگ نرم امروز بسیار شدیدتر و مخرب تر از جنگ سخت است و باید رزمندگان و جهادگران این عرصه اول خود را بسازند تا بتوانند جامعه را در برابر این تهدیدات مصون نمایند.

شریفی حلقه های صالحین را مرکز مصون سازی بسیجیان در برابر تهدیدات نرم دشمن عنوان کرد و ادامه داد: بسیج به عنوان حافظ ارزش های انقلاب و اسلام در راستای ترویج تفکر اسلام ناب در جامعه فعال است و همین فعالیت باید هدفمند و با برنامه باشد و این حلقه های صالحین در این چارچوب تعریف می شود.

وی بیان کرد: دشمن سرمایه گذاری گسترده ای را بر روی اعتقادات و افکار و اذهان جامعه اعمال کرده است و تلاش دارد با تغییر در اذهان و افکار سبک زندگی جامعه را دچار تغییر نماید و این خطر بزرگی است که باید مراقب باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود اضافه کرد: امروز وظیفه بسیج ترویج تفکر اسلام ناب در جامعه است و انتشار این تفکر امروز آنسوی مرزها را نیز درنوردیده است و به قدرتی در منطقه تبدیل شده که استکبار را به زانو درآورده است.

وی با بیان اینکه باید به بیانات رهبری به عنوان دیده بان انقلاب توجه نماییم گفت: رهبری در یکسال اخیر تاکیداتی را بر روی موضوع نفوذ و دشمنی آمریکا بر علیه نظام اسلامی و ملت ایران داشته و جنگ نرم را بزرگترین تهدید عنوان کرده است و باید بسیجیان به عنوان بازوی ولایت این نکات را دقیق مد نظر داشته باشند.

شریفی بیان کرد: نفوذ امروز در ابعاد مختلف ارکان نظام و جامعه را تهدید می کند و مسئولین و دستگاه های متولی باید مراقب باشند و بسیجیان این کشور علوی و فاطمی نیز باید هوشیار باشند و مراقب رخنه های نفوذ باشند و جامعه را به این تهدیدات هوشیار کنند.

وی تاکید کرد: امروز نیاز کشور ما اتحاد و همدلی و انسجام ملی است و باید همه مردم و مسئولین حول ولایت در مسیر تحقق اهداف نظام و انقلاب تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود افزود: عده ای در جامعه به دنبال تفرقه و ایجاد دو قطبی در جامعه هستند تا از این طریق به اهداف شوم خود و ایادی استکباری که دستور می گیرند برسند و باید همه هوشیار باشیم و آنها را در توطئه هایشان ناکام بگذاریم.

وی تصریح کرد: رهبری بر وحدت در جامعه تاکید دارند تا جلوی توطئه دشمنان را بگیرند اما عده ای نمی خواهند این اتحاد بوجود آید و عملاً در مقابل رهبری و نظام و مردم قرار گرفته اند و باید بدانند مردم ما انقلابی و ولایی هستند و اگر از گفتار و رفتار خود دست برندارند از جامعه طرد و مغضوب مردم می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها