خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود

دغدغه مند بودن جامعه نسبت به معروفات و منکرات سبب اصلاح وضعیت جامعه می شود

حجت الاسلام مرتضوی در گردهمایی هیئت عاشقان ولایت حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا(س) شاهرود گفت: اگر اعضای جامعه نسبت به معروفات و منکرات دغدغه داشته باشند وضعیت جامعه اصلاح میگردد.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۸۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گردهمایی هیئت عاشقان ولایت بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا(س) که با حضور مربیان و سرگروه های صالحین پایگاه های تابعه در مسجدغربا برگزار شد، با تاکید بر بهتر برگزار شدن حلقه های صالحین و اهمیت آنها اظهار کرد: ما باید در صالحین کادرسازی کنیم و افرادی را پرورش دهیم که دغدغه فرهنگی داشته باشند و دلسوز نظام و ولایت باشند و درد دین داشته باشند.

وی افزود: باید به جای فرصت سوزی فرصت سازی کنیم و از فرصت هایی که در اختیار ماست و از این قشر جوان و فعال و دلسوز و پرشوری که داریم باید استفاده بهینه را برای کادرسازی آینده نظام و انقلاب بکار بندیم.

مرتضوی خاطر نشان کرد: حلقه های صالحین باید طبق سین ابلاغی اجرا گردد و ذکرحدیث و سیره شهدا مد نظر قرار گرفته و احکام بیان شود و این بیان احکام باید با استناد به مراجع و رساله ها انجام شود نه آنچه خودمان استنباط می کنیم.

وی تصریح کرد: بصیرت افزایی باید در حلقه ها مورد توجه جدی باشد و نظم،مسئولیت پذیری و دلسوزی سرلوحه کار قرار گرفته و سرگروه باید باسواد باشد یعنی روزانه حداقل 5 صفحه کتاب مطالعه نماید و با بینش در حلقه ها حضور یابد و تلاش نماید علم و معلوماتش را بروز رسانی کند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود بیان کرد: درجامعه امروزی علاوه بر بصیرت افزایی امر به معروف هم باید در سرلوحه کار قرار بگیرد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری منکرات را باید تذکر داد و رد شد.

وی تاکید کرد: اگر اعضای جامعه نسبت به معروفات و منکرات دغدغه داشته باشند وضعیت جامعه اصلاح میگردد و ما شاهد ناهنجاری های متعدد در جامعه نیستیم که توسط افرادی محدود انجام می شود اما به چشم می آید چون بقیه جامعه بی تفاوت هستند.

مرتضوی حلقه های صالحین را محلی برای رشد و سازندگی افراد بیان کرد و گفت: حلقه های صالحین باید ایجاد رشد در افراد نمایند و این رشد باید در تمام ابعاد معرفتی،بصیرتی،اخلاقی، مهارتی و تربیتی باشد تا آینده انقلاب و نظام بیمه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها