جلسه برنامه‌ریزی هفته بسیج حوزه امام زمان (عج) سپاه ناحیه قوچان برگزار شد

جلسه برنامه‌ريزي حوزه امام زمان (عج) ویژه هفته بسیج با حضور بسيجيان و مسئولين سپاه ناحيه قوچان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۷۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار صوفی در این جلسه اظهار داشت: امروز دشمن با همه توان خود وارد صحنه شده است و در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي، سياسي، فرهنگي و غیره كار مي‌كند و مي‌خواهند هر طور شده است انقلاب اسلامي را سركوب نمايند.
 
وی ادامه داد: شما موثرين بسيج همواره بايد در صحنه‌هاي انقلاب و نظام باشيد و از ولايت دفاع كنيد.
 
صوفی اظهار داشت: تاكيد رهبر معظم انقلاب بر انقلابي‌گري است اما متاسفانه عده اي در جامعه اين را به سخره مي‌گيرند و به عنوان نمونه در مجلس شوراي اسلامي در روز راي اعتماد به 3 وزير پيشنهادي عنوان مي‌كنند انقلابي‌نما و با اين حرف‌هايي كه مي‌زنند يعني اينكه حرف‌هاي رهبر معظم انقلاب را قبول ندارند.

وی با اشاره به انتخابات سال آینده بیان داشت: باید بسیجیان در امر خطیر بصیرت‌دهی وارد عرصه شوند. امروز اگر مي‌خواهيم در بسيج موفق باشيم بايد به صورت شبكه اي كار كنيم.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان در پایان تاکید کرد: در هفته بسيج بايد تمام تلاش خود را به كار بگيريم و برنامه‌ها را به نحو احسن اجرا كنيم.
 
گفتنی است؛ ديدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نشست‌هاي بصيرتي حوزه اي، حماسه 5 آذر ، شركت در نماز جمعه عبادی سیاسی، غبار روبي مزار شهدا از جمله ویژه برنامه‌های هفته بسیج بود که در این جلسه تشریح شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها