خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین در مجمع عالی بسیج شهرستان قزوین :

حضور در برنامه های انقلابی، تن دشمن را به لرزه درمی‌آورد

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین در مجمع عالی بسیج شهرستان قزوین گفت: دشمن ازحضورپرشور ملت ایران در برنامه های دینی و انقلابی واهمه دارد.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۳۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین در مجمع عالی بسیج شهرستان قزوین اظهار کرد: هر چقدر حضور ما در تمامی برنامه ها و مناسبت ها پررنگ و پرشور باشد، دشمن از ان واهمه وهراس دارد و احساس خطر می‌کند.

وی افزود: این حضور و حماسه از ابتدا انقلاب تا کنون  باعث شده است دشمن دچار یاس وناامیدی شده و خار وذلیل باشد.  

بهرامی ازعان کرد: هفته بسیج امسال با شعار" تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد"آغاز خواهد شد  و اولین روز آن مصادف با اربعین حسینی است که ما برنامه کاروان پیاده رویی  از امام زاده اسماعیل (ع) تا تپه نور الشهدا را داریم .

وی عنوان کرد: اگر چه ما نتوانستیم دراین پیاده رویی بزرگ عظیم میلیونی شرکت کنیم حداقل با این عمل ناچیز کاری کنیم که امام حسین(ع) از ما خشنود باشد.

این مسئول تصریح کرد: برنامه های مختلفی در هفته بسیج در سطح حوزه های مقاومت برگزار می‌شود و حضور با شکوه در تمامی آنها پایبندی ما را نسبت به انقلاب به دشمنانمان ثابت می کند

وی با اشاره به برنامه غبارروبی مزار شهدا تبیین کرد: غباررویی مزار شهدا در چهارمین روز از هفته بسیج برگزار می گردد که نباید بگذاریم حضور ما کمرنگ شود زیرا ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) توضیح داد: یادواره شهدا مدافعین حرم ششم آذر ماه در مسجد امام خمینی (ره) برگزار می گردد و تنها بخشی از ادای احترام ما به آن عزیزان سفرکرده خواهد بود.

بهرامب در خخاطمه با اشاره به گردهم آیی بزرگ بسیجیان در روز 5 آذر ماه در محل مسجد النبی قزوین تبیین کرد: مهمترین و شاخص ترین برنامه ما در هفته بسیج، برنامه گرد هم آیی روز 5آذر است که با سخنرانی سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای در مسجد النبی(ص) برگزار می‌شود .

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها