خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

بیش از 70 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در گرمسار برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: بیش از 70 عنوان برنامه در هفته بسیج در تمام سطوح اقشار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۹۶۳۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
مجید ناظریه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،ضمن عرض تسلیت به مناسبت روز اربعین و شهادت جانسوز امام حسین(ع) اظهارداشت: بسیج،انقلاب اسلامی ایران را به یک انقلاب مردمی تبدیل نمود و امام راحل نیز برای تحقق این امر در پنجم آذر سال 1358 دستور به تشکیل ارتش 20 میلیونی و بسیج را دادند.

وی مردمی بودن،حضور در صحنه،بصیرت و خدمت رسانی را از ویژگی های برجسته یک بسیجی عنوان کرد و گفت: همه محاسن یک فرد مومن و انقلابی باید در یک شخص بسیجی هویدا باشد و همواره یک بسیجی باید به اطاعت محض از فرمان ولایت بپردازد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار خاطرنشان کرد: حفظ نظام در مقابل هجمه های دشمن در جنگ سخت و جنگ کنونی که جنگ نرم است و بصیرت افزایی به مردم و در صحنه نگه داشتن مردم برای انقلاب از وظایف مهم بسیج به شمار می‌آید.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از 70 عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا خواهد شد،افزود: برگزاری نشست های بصیرتی،شرکت در نماز های جماعت،سرکشی از خانواده شهدا،برگزاری دعای ندبه و کمیل و زیارت عاشورا در پایگاه های بسیج و دیدار با امام جمعه را از برنامه های عمومی این هفته خواهد بود.

ناظریه اذعان داشت: به صدا در آوردن زنگ مقاومت در تمامی مدارس،برگزاری نمایشگاه و تعزیه خوانی اربعین حسینی،اکران فیلم« یتیم خانه ایران»یادواره شهدای مدافع حرم،یادواره شهدای گم نام و یادواره 330 شهید شهرستان گرمسار و آرادان از برخی برنامه های شاخص مجموعه بسیج در این هفته است.

وی همچنین از افتتاح برخی پروژه های عمرانی در هفته بسیج خبرداد و گفت: سوله ورزشی و محیط دو پایگاه بسیج به زیر بنای 650 متر مربع و سالن تیراندازی در محل کانون های بسیج مقاومت گرمسار در این هفته اففتاح خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها