خبرهای داغ:
در گرامیداشت اولین روز هفته بسیج

برگزاری مراسم هفته بسیج در پایگاه حزب الله شاهرود

در گرامیداشت هفته بسیج و افتتاحیه برنامه های این هفته مراسم بزرگداشتی به همت پایگاه بسیج حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیاء(ص) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۹۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج و افتتاحیه برنامه های این هفته، مراسم بزرگداشتی در پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در مسجد عسکریه شهرک امینیان شاهرود برگزار شد.

در این مراسم علی اکبری فرمانده پایگاه حزب الله در سخنانی در جمع بسیجیان و اهلی شهرک امینیان با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به دستاوردهای بسیج در عرصه های مختلف نظام اسلامی اظهار کرد: بسیج همپای انقلاب رشد و نمو کرد و امروز این نهاد مقدس و الهی توانسته است تفکر ناب خود را در فرای مرزهای جغرافیایی نفوذ دهد و به فرموده امام راحل بسیج جهانی مستضعفین را ایجاد کرده است.

وی افزود: استکبار جهانی امروز تلاش دارد بسیج را منزوی کند و از جامعه محو کند چرا که بسیج در مقابل استکبارگری و استعمارگری و ظلم آنها ایستاده است و آگاهی بخشی تفکر بسیج که نشات گرفته از عاشوراست امروز جلوی زیاده خواهی های آنان را سد کرده است.

اکبری با بیان اینکه باید قدر نعمت انقلاب اسلامی و مردم و امت اسلامی را بدانیم بیان کرد: ولایت فقیه عمود خیمه انقلاب است و باید از این ستون استوار با تبعیت از فرامین ایشان تبعیت و پشتیبانی کنیم که امام راحل تاکید کرد پشتیبان ولایت باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

در این مراسم از تعدادی از بسیجیان فعال و نمونه علمی فرهنگی آموزشی پایگاه با اهدا هدیه تجلیل و از خانواده شهدای بسیجی شهرک نیز تجلیل شد.

اجرای دکلمه توسط یکی از دانش آموزان بسیجی و سرودی در وصف بسیج از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین پایگاه حزب الله در ورودی شهرک امینیان طاق نصرتی به مناسبت هفته بسیج برپا نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها