خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج)قزوین:

بسیج، نیروی مردمی توانمند در تمامی عرصه ها

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اذعان کرد: سازمان بسیج مستضعفین در همه عرصه ها خصوصا طی 8 سال دفاع مقدس ثابت کرده است که همواره پشتیبان انقلاب خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۸۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

سرهنگ عباس برزگرابراهیمی جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج)  استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته بسیج و اهمیت بسیج اظهار کرد: در همه جای دنیا معمولا نیروهای نظامی و انتظامی در ماموریت ها و وظایف خود دارای چارچوب های خاصی هستند.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز ارگان های سپاه و ارتش که به دستور امام خمینی‌(ره) تشکیل شده‌اند، هرکدام در حیطه فعالیتی خود در حال خدمت‌رسانی و حفاظت از انقلاب و کشور هستند.

این مسئول تشریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در روز 5آذر ماه سال 1358 امام(ره) با آگاهی کامل نسبت به ماموریت‌های والای انقلاب اسلامی و هم‌چنین خباثت‌ها و خصوصیات دشمندستور شکل‌گیری سازمان بسیج مستضعفین را دادند.

جانشین فرماندهی سپاه قزوین با اشاره به بیانات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، بسیج را نهادی مردمی معرفی کرد .گفت: همانطور که امام خمینی نیز مطرح کرده‌اند کشوری که 20میلیون جوان دارد می‌بایست 20میلیون نیز تفنگدار داشته باشد.

برزگرابراهیمی مسئولیت های بسیج را بسیار مهم و موثر دانسته و تصریح کرد: سازمان بسیج مستضعفین طی سال‌های متعدد و با حضور در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه در دوران 8سال دفاع مقدس توانایی ها و نقش مهم خود را به همگان ثابت کرده است.

وی بسیج را بهترین ارگان برای عهده‌داری مسئولیت پاسداری از انقلاب معرفی کرد و افزود: بسیج نشان داده است که امروز نیز همچون گذشته توانایی مقابله با مشکلات عدیده‌ای را که در جامعه ایجاد می‌شود را دارا است و بسیج همواره یکی از اصلی ترین عوامل پیروزی ما بوده است.

این مسئول نقش بسیج را در تمام جوامع اسلامی تاثیرگذار دانسته و تبیین کرد: در کشورهای مختلفی چون عراق، سوریه، یمن، بحرین و لبنان به همت بسیج مردمی بوده که آن‌ها توانسته اند در مقابل دشمن مقاومت کنند و حتی آ‌ها را شکست دهند.

جانشین فرماندهی سپاه قزوین ضمن معرفی ایران و سازمان بسیج مستضعفین به عنوان الگویی موفق و موثر در تمامی جوامع، خاطرنشان کرد: موفقیت و مقاومت بدون وجود نیروهای مردمی هرگز ممکن نخواهد بود و نیروهای مردمی این کشورها اقتباس گرفته شده از همان نیروی بسیج مردمی ایران است.

برزگرابراهیمی در خاتمه تاکید کرد: کمک‌های مستشاری ایران در روند حفاظت و پاسداری این جوامع از مملکت خود و دستیابی آن‌ها به اهدافشان بسیار تاثیرگذار بوده و خوشبختانه فرمان امام(ره) درخصوص لزوم شکل‌گیری بسیج به عنوان نیرویی مردمی، به گوش همه جهانیان رسیده است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها