فرمانده سپاه ناحیه زاوه درگفتگو با "بسیج" :

بسیج تجلی روحیه انقلابی، خدمتگزاری صادقانه و بی منت در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه ناحیه زاوه گفت: بسیج و تفکر بسیجی یادآور حضور با اخلاص ترین، کم توقع ترین و با ایمان ترین اقشار مختلف مردم در زمان و مکانی است که انقلاب به آن نیاز دارد.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۴۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
سرگرد پاسدار حمید رضا نامور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: بسیج تجلی روحیه انقلابی، خدمتگزاری صادقانه و بی منت و نماد اقتدار ملی در عرصه های مختلف  است.

وی با بیان اینکه بسیج، نهادی است مولود انقلاب که بزرگترین ماموریت آن پاسداری از ارزش‌ها، آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی است، افزود: در هفته بسیج بایستی مصادیق عملی و اقدامات عینی بسیجیان در عرصه های مختلف به نمایش درآید.

نامور افزود: بسیج و تفکر بسیجی یادآور حضور با اخلاص ترین، کم توقع ترین و با ایمان ترین اقشار مختلف مردم در زمان و مکانی است که انقلاب به آن نیاز دارد.

فرمانده سپاه ناحیه زاوه بسیجیان را خار چشم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب برشمرده و آنها را مدافع ولایت و رهبری و خدمتگزار محرومین و مستضعفان دانست.

در ادامه وی از اجرایی شدن بیش از 50 برنامه در هفته بسیج خبر داد و افزود: موضوعات این برنامه ها بصیرتی، روشنگری، فرهنگی، قرآنی، ورزشی، نظامی، محرومیت زدایی، تجلیل از شهداء می باشد که از شاخص ترین آنها می توان به همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی (ع) تا بقعه متبرکه امامزاده سلطان حسین(ع) برای بازماندگان از سفر کربلای معلی، کمک و پشتیبانی و مساعدت به کاروان های پیاده روی رضوی (28صفر)، همایش خطبه خوانی حضرت زینب (س)، برگزاری برنامه های بصیرتی توسط نخبگان بسیجی در مدارس سطح شهرستان، راه اندازی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی ، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری 6 یادواره شهدا، حضور منسجم و سازمان یافته بسیجیان در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه ، برگزاری همایش های سبک زندگی اسلامی ایرانی و افزایش مهارت های زندگی و برگزاری همایش انقلابی گری و مبارزه با اشرافی گری اشاره نمود.

وی در پایان مشارکت بسیجیان برای اجرای طرح ملی واکسیناسیون طیور خانگی در 33 روستای شهرستان را مهم ترین مانور حضور بسیج در کشور دانست و از ابلاغ به پایگاه های بسیج در جهت اجرا نمودن حداقل 3 برنامه شاخص بصیرتی روشنگری، ورزشی و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خبرداد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها