در نخستین روز از هفته بسیج؛

یادوراه 22 شهید صومعه نیشابور برگزارشد

یادوراه 22 شهید صومعه نیشابور یا سخرانی هاجر چنارانی، عضوکمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۵۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در این یادواره گفت: هفته بسیج افتخاری برای ما محسوب می‌شود تا از شهدای بسیج تجلیل کنیم و یاد شهدا و امام شهدا را گرامی بداریم.

هاجر چنارانی ادامه داد: امروز اینجا هستیم تا بگوییم بسیجیان و ایثارگران۳۷سال ایستادگی کردند و امروز نوبت ما است تا درخت تنومد انقلاب را محکم و استوار نگه داریم.

عضوکمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: اگر در۸ سال دفاع مقدس حضور نداشتیم امروز در سنگری دیگر از انقلاب دفاع می کنیم، و پرچمی که به دست ما رسیده است را باید تا همیشه به اهتزار نگه داریم.

وی ادامه داد: در ۸سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد مبارزه کردیم و در دنیای امروز مکان حماسه آفرینی تغییر کرده است، وظیفه ما حفظ ارزش هایی است که با خون شهدا آذین بسته شده است و برای حفظ این ارزش ها تا پای جان ایستاده ایم.

چنارانی گفت: باید مراقب حیله های دشمن باشیم، جنگ امروز جنگ نرم است، دشمن با داشتن۲۲۰شبکه ماهواره ای که به صورت مداوم علیه جمهوری اسلامی در حال پخش برنامه هستند سعی بر نابودی انقلاب دارد.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل دشمنان ملت ایران هستند و ما با دشمنان خود به شدت برخورد خواهیم کرد.

روستای صومعه با جمعیتی بالغ بر1000 نفردارای 22 شهید است که در بین آنها یک سردار شهید یک خلبان شهید سه طلبه شهید دو معلم شهید دو عضو شورای اسلامی شهید و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج روستا و چند دانش آموز دو پاسدار شهیدوسه سرباز شهید می‌باشد.

خاطر نشان می شود؛ در این مراسم امام جمعه، سرپرست فرمانداری، فرماندهان تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) و ناحیه مقاومت بسیج و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها